Gå til innhold

Er det rart med bloggere over 40 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er maaange bloggere over 40..

http://bloggedamer40pluss.blogspot.no/

Hvem kjenner du til og hva syns du egentlig om at damer på over 40 blogger?

Anonym poster: b94ef78fdcc5bf3f4f9632bf84cd1b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spm. 1: Ingen.

Spm. 2: Tja, hvorfor ikke? De aller fleste blogger er fullstendig uinteressante, men det plager da ikke meg at det ligger et par ekstra blogger jeg ikke leser på nettet.

Anonym poster: fa6d34c21cf1ea8dc29a227a6d67446a

Skrevet

Er det et eller annet magisk ved å fylle førti jeg ikke kjenner til? Hvem faen bryr seg?

Anonym poster: d2935823eeb0513df7db3b928fb93320

• Liker 6
Skrevet

er det rart med trine grung?

Anonym poster: 682cd4124012028a21d16eb83e38242e

Skrevet

Jeg spør om det er rart med bloggere over 40 fordi det er liksom ikke den aldersgruppa man hører om når det kommer til bloggere?

Skrevet

Begge bloggerne jeg følger fast er over 40år.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min bloggfavoritt er 40 +.

Heller litt oppegående damer på 40 + enn alle disse like fjortisbloggene.

Kan legge til at jeg er 23 år.

Endret av Puddelhue
  • Liker 5
Skrevet

Begge bloggerne jeg følger fast er over 40år.

Sånn generelt hva blogger de om? Link?

Skrevet

Jeg spør om det er rart med bloggere over 40 fordi det er liksom ikke den aldersgruppa man hører om når det kommer til bloggere?

Det er ikke kvinner du hører om i fotballen heller, men jeg synes ikke av den grunn at det er rart med jenter som spiller fotball.

Klart jeg forbinder det meste av sosiale medier (eller hvilken kategori blogg faller under) med yngre mennesker, men det er ikke noe rart ved annet. Tror ikke jeg skjønner spørsmålet, for jeg ser ikke hvorfor noen skulle mene noe i noen retning om at folk over 40 blogger.

• Liker 2
Skrevet

Sånn generelt hva blogger de om? Link?

Matl, trening, psykisk helse, bestemorstatus, reiser, gode venner og sånt.

Skrevet

Jeg kjenner ingen over 40 som blogger.

Om det er rart? Det kommer helt an på hva slags blogger det er snakk om.

Anonym poster: 6b54609af0bf016939fff4421a670113

Skrevet

Det er ikke kvinner du hører om i fotballen heller, men jeg synes ikke av den grunn at det er rart med jenter som spiller fotball.

Klart jeg forbinder det meste av sosiale medier (eller hvilken kategori blogg faller under) med yngre mennesker, men det er ikke noe rart ved annet. Tror ikke jeg skjønner spørsmålet, for jeg ser ikke hvorfor noen skulle mene noe i noen retning om at folk over 40 blogger.

Vet om ei som blogger, og oppdaga igår at det var vist ikke særlig akseptert av enkelte i omgangskretsen blant anna. Så jeg googla, og fant linken. Og blei ganske overraska. Jeg hadde ikke trodd det var så mange som blogger.

Skrevet

De fleste bloggene jeg leser er skrevet av kvinner på over 40.

• Liker 1
Skrevet

Noen dere vil anbefale?

Link?

Skrevet

Noen skal jo blogge for de over 40 også? Hvorfor skulle vi gidde å lese side opp og side ned med tenåringsfjas, bare fordi "en blogger skal være under 30"? Det er da bedre å lese blogger skrevet av noen i en livsfase som er noenlunde i takt med sin egen.

• Liker 3
Skrevet

Er det et eller annet magisk ved å fylle førti jeg ikke kjenner til? Hvem faen bryr seg?

Anonym poster: d2935823eeb0513df7db3b928fb93320

I følge KG er livet over når man har fyllt 40. Ikke skal man få barn og ikke skal man blogge heller skjønner jeg.

• Liker 3
Skrevet

Blogging er ett merkelig fenomen uansett alder , men kanskje ekstra rart når voksne mennesker føler behovet for å skrive om helsen sin , interiøret sitt eller maten de lager , eller hva det nå er de fyller bloggene sine med. Hadde aldri kommet på tanken om å lage meg en blogg , eller lese noen av de millionene som finnes allerede. Har vært innom noen som bekjente har laget , og må bare riste på hodet av nystekte boller , blomsterbed og " dagens outfit" , dikt , barnebilder eller helse problemer.

Skrevet

Blogging er ett merkelig fenomen uansett alder , men kanskje ekstra rart når voksne mennesker føler behovet for å skrive om helsen sin , interiøret sitt eller maten de lager , eller hva det nå er de fyller bloggene sine med. Hadde aldri kommet på tanken om å lage meg en blogg , eller lese noen av de millionene som finnes allerede. Har vært innom noen som bekjente har laget , og må bare riste på hodet av nystekte boller , blomsterbed og " dagens outfit" , dikt , barnebilder eller helse problemer.

Kan ikke du utdype hvorfor du synes det er ekstra rart?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan forstå at tenårings jenter syntes det er stas med rosa blogger , deres verden dreier seg ofte i stor grad om seg selv , hår og sminke , de ønsker seg ofte oppmerksomhet og likes. Jeg symtes det er ekstra rart at de ikke vokser det av seg , at voksne mennesker har behov for å vise seg og livet sitt , jeg åpner meg gjerne for familie og venner , men har ikke behov for å kringkaste meg selv for alle og enhver. Men kanskje om jeg var 16 , og hadde øvd inn en sexy positur forran speilet?

Skrevet

Jeg kan forstå at tenårings jenter syntes det er stas med rosa blogger , deres verden dreier seg ofte i stor grad om seg selv , hår og sminke , de ønsker seg ofte oppmerksomhet og likes. Jeg symtes det er ekstra rart at de ikke vokser det av seg , at voksne mennesker har behov for å vise seg og livet sitt , jeg åpner meg gjerne for familie og venner , men har ikke behov for å kringkaste meg selv for alle og enhver. Men kanskje om jeg var 16 , og hadde øvd inn en sexy positur forran speilet?

Jeg skjønner ikke helt poenget ditt, det må jeg innrømme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...