Gå til innhold

Strass og perler om hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det skikkelig fy å blande dette?

Jeg har alltid tenkt at man bør velge enten perler eller strass/ andre "stener", men nå syns jeg faktisk at tilbehøret jeg har valgt passer godt til kjolen min.

Jeg skal ha et nydelig halsbånd som består av to rader med perler, radene blir hold sammen av litt strass på tre steder. I tillegg skal jeg ha enkle strasstener i ørene, og et tynt strassarmbånd. Kjolen min er forholdsvis enkel, har kun pittelitt stener helt øverst over brystet (stroppeløs kjole), ellers består pynten mest av broderier. Sløret er pyntet med både stener og små perler.

Hva syns dere? Og hva skal dere ha av alskens dilldallpynt? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns både strass og eprler er veldig fint, og det kan godt mixes hvis det gjøres uten å overdrive...

Jeg skal ha strass som dilldallpynt, fikk et nydelig strass-smykke av min kjære den dagen vi ble kjærester, som jeg har spart til en spesiell anledning.....

Dessuten skal jeg ha tiara, som er i grått, sølv og rhinestener. Pluss min oldemors brosje, som er gråsølvfarget.

Skrevet

Det går helt fint å blande litt.

Selv hadde jeg bare perler, men de var etter min avdøde farmor, så det var litt spesielt for meg å bruke dem.......

Skrevet

I mitt diadem var det både strass og perler og jeg syns det var nydelig :-)

Skrevet

Det går nok helt fint å mixe :-) Det verste synes jeg er egentlig når det blir litt mye, om du skjønner.............

Skrevet

Jeg skal ha tiara med strassstener og kjede med perler. Det passer ypperlig til min kjole.

Skrevet

Ok, så da får jeg være den som er uenig. Nix, synes ikke det er så flott... :wink:

Skrevet

Blander her og :-)

Det er vel uansett smak og behag, og man må selvsagt ta hensyn til kjolen :wink:

Det Jeg hater er når det putter på allslags silkeblomster i tillegg :hår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...