Gå til innhold

Hjelp til smykkevalg

Halskjede til bryllup  

26 stemmer

1. 1. Hvilket kjede synes du passer best til øredobbene og kjolen?

• Enkelt kjede med to hengende perler
      25
    • Dobbelt kjede med flere perler
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Absolutt det første. Det andre likte jeg ikke-.men hver sin smak. D første var nydelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så definitivt det første. ellers er det smykket som kommer i fokus, ikke du.

Skrevet

Har nå fått svar fra kundeservice og det viser seg at jeg var en liten smule blind som overså at det var mulig å velge mellom tre lengder på kjedet... :sjenert:

"Anhenget" er bare 5cm (fra knuten og ned), så det skal gå helt fint! Har sjekket ved hjelp av et kjede jeg har fra før, med en hengende øredobb på litt over 5cm i lengde festet på :fnise:

Så da har jeg endelig fått bestemt meg; det blir det enkle kjedet med to hengende perler :biggrin:

Tusen takk for innspill fra dere hjelpsomme damer her inne :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Har nå fått svar fra kundeservice og det viser seg at jeg var en liten smule blind som overså at det var mulig å velge mellom tre lengder på kjedet... :sjenert:

"Anhenget" er bare 5cm (fra knuten og ned), så det skal gå helt fint! Har sjekket ved hjelp av et kjede jeg har fra før, med en hengende øredobb på litt over 5cm i lengde festet på :fnise:

Så da har jeg endelig fått bestemt meg; det blir det enkle kjedet med to hengende perler :biggrin:

Tusen takk for innspill fra dere hjelpsomme damer her inne :blomst:

Så godt at du fikk sjekket opp i det og at det ordnet seg. Det er et nydelig smykke så du gjorde et godt valg! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Så godt at du fikk sjekket opp i det og at det ordnet seg. Det er et nydelig smykke så du gjorde et godt valg! :hug:

Takk for det! :)

Skrevet

Det første smykket :) Er det for langt er det helt sikkert mulighet for å få det kortere hos en gullsmed uten noen store kostnader :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...