AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Har dere noen gang tenkt sånn? Jeg tenker alltid sånn når jeg leser om menn som gjør dumme ting mot kvinner. Hva hadde pappa sagt? Hva hadde pappa sagt om hans sønn ikke ville ha noe med barnet sitt å gjøre fordi det ikke var planlagt? Min pappa er en kjempe bra person. Han tar ansvar. Han har utrolig respekt for kvinner, og har siden barndommen hatt et kjempe godt forhold til moren sin. Han lagde middag, sydde kostymer til meg, gjorde husarbeid, og i hjemme vårt var alt 50/50 mellom han og mamma. Familien kommer alltid først. Da jeg var 14 og en jente i klassen ble gravid, sa han til meg at "hvis slikt skjer... så er det ikke en katastrofe". Hvor er slike menn? Kommer det med alderen? Anonym poster: 530db7a9e442e4e723d26eee14fd5c9e 3
Kamikatze Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Nei, det kommer ikke med alderen. Det kommer med oppdragelsen og vilke eksempler en har rundt seg - uten at dette er en garanti for at det skal smitte over. Gutta som vokser opp uten andre mannlige rollemodeller enn videovoldelige helter, gamingverdenens tungt bevæpnede "problemløsere", og som forleser seg på "The Game" i senpuberteten - de mangler essensen. De kan feike litt, men blir aldri ekte vare. 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Jeg skulle ønske alle menn var som stefaren min Anonym poster: 453c173cfaa406701f96a2a20781553f 2
Steinar40 Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Har dere noen gang tenkt sånn? Jeg tenker alltid sånn når jeg leser om menn som gjør dumme ting mot kvinner. Hva hadde pappa sagt? Hva hadde pappa sagt om hans sønn ikke ville ha noe med barnet sitt å gjøre fordi det ikke var planlagt? Min pappa er en kjempe bra person. Han tar ansvar. Han har utrolig respekt for kvinner, og har siden barndommen hatt et kjempe godt forhold til moren sin. Han lagde middag, sydde kostymer til meg, gjorde husarbeid, og i hjemme vårt var alt 50/50 mellom han og mamma. Familien kommer alltid først. Da jeg var 14 og en jente i klassen ble gravid, sa han til meg at "hvis slikt skjer... så er det ikke en katastrofe". Hvor er slike menn? Kommer det med alderen? Anonym poster: 530db7a9e442e4e723d26eee14fd5c9e Tror ikke du skal regne med å finne noen mann som syr kostymer til deg med det først Noen kvaliteter kommer med alderen, eller kan komme, men det forutsetter en bra personlighet og god oppdragelse i oppveksten. Mangelfull oppdragelse er nok et av de største problemene nå når det gjelder begge kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå