Arwen Skrevet 23. mars 2004 #61 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg gidder ikke svare her mer før noen kan diskutere tanter og mødre et annet sted. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #62 Del Skrevet 23. mars 2004 Tex: Det er nok flere av mødrene som gjerne ville vært med, og som gjerne skulle vært med på diskusjonene her inne, men som ikke har tilgang til nett. Så mitt forslag blir: la oss ta et treff UTEN mødre og et MED. For de som har et såpass forhold til moren sin. Synes ikke vi skla utelukke helt de mødrene som av en eller annen grunn ikke får vært med her inne, bare fordi de ikke har tilgang til nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #63 Del Skrevet 23. mars 2004 Ikke ødelegg tråden min nå da!! Hvem er med på treff, på Peppes pizza, Karl Johan, fredag 16. april klokken 19.00?? Det er bare lov for KG brukere, ingen tanter, bestemødre eller annet surr. Alle KG bruder(brukere) stiller glade og opplagte, jea, du sørger for god stemning. Tex- the bridezillaboss, has spoken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mars 2004 #64 Del Skrevet 23. mars 2004 bare synd vi kanskje skal reise bort med jobben den dagen.. men det vet jeg ikke enda (en viss sjef klarer ikke å bestemme seg for hvilken helg det blir) så foreløpig står jeg på kanskje lista. Skal si fra så fort jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mars 2004 #65 Del Skrevet 23. mars 2004 men jeg kan godt bestille bord til dere allikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #66 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg gir meg! MEN, jeg kommer til å forsøke å få med mødre på et eget mammatreff senere, for spesielt interesserte. God stemning skal bli, garantert fritt for tantepreg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 23. mars 2004 #67 Del Skrevet 23. mars 2004 TEX..... Sier ja foreløbig da..Da kjører nok jeg bil den dagen,så da blir det brus og pizza på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 23. mars 2004 #68 Del Skrevet 23. mars 2004 Dere får kose dere. Jeg skal ha en operasjon den dagen, så jeg må dessverre stå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #69 Del Skrevet 23. mars 2004 Så synd.Håper ikke det er noe alvorlig. Men det kan jo være det blir flere treff, så kanskje du kan bli med da? Lykke til med operasjonen, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 23. mars 2004 #70 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg blir gjerne med på et treff en annen gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2004 #71 Del Skrevet 23. mars 2004 Saa dumt det blir den dagen. Da er jeg reist tilbake til det store utland. Ogsaa jeg som er saa nysgjerrig paa dere alle sammen Men men, saann er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 23. mars 2004 #72 Del Skrevet 23. mars 2004 Saa dumt det blir den dagen. Da er jeg reist tilbake til det store utland. Ogsaa jeg som er saa nysgjerrig paa dere alle sammen Men men, saann er det bare! hva med å ta det tidligere samme uke? så får popelka også være med.. dersom det skal være "bare" pizza og ikke noe "ut på byen", så trenger det jo ikke å være en fredagskveld.. bare en ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2004 #73 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg er dessverre veldig lite fleksibel...Drar hjem mandag 12. Men uken foer (paaskeuken) er jeg hjemme - er alle bortreist da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 23. mars 2004 #74 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg er dessverre veldig lite fleksibel...Drar hjem mandag 12. Men uken foer (paaskeuken) er jeg hjemme - er alle bortreist da? sorry... jeg oppfattet deg som at du reiste igjen den fredagen.. (dumme meg.. jeg skal lære meg å lese mer nøyaktig) det kan jo hende at folk kan i påskeuka.. men da er i alle fall jeg "hjemme hos mor" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 23. mars 2004 #75 Del Skrevet 23. mars 2004 16 april er jeg med, så sant det ikke skjer noe annet! (tror ikke det nemlig) Dette blir jo bare sååå spennende :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå