Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #41 Del Skrevet 23. mars 2004 Fredag 16 april, i seks-syvtida? Da har alle kommet hjem fra påskeferie, kommet godt i gang med jobb igjen og kan ha godt av et par timer med bare jenter og bryllupsprat. Det er sikkert et par mødre som vil være med også. Tex sin mamma vil jeg tro, og garantert min når hun får høre om dette. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #42 Del Skrevet 23. mars 2004 Fredag 16. er ikke noe problem, men vi skal vel ikke ha med gamle damer?? Så for meg bare bruder jeg, med leketiara og slør, og ut på byen etterpå.... Storme inn på Smuget, elleve bruder i slør og tiara... Tenker vi hadde fått oppmerksomhet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 23. mars 2004 #43 Del Skrevet 23. mars 2004 Den 16jobber jeg til kl 18+ att jeg jobber neste dag kl 10.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #44 Del Skrevet 23. mars 2004 En søndag ettermiddag da? Bare kaffe/kakao og en god kake? Gamle damer,Tex? Moren min er definitivt ikke i den kategorien, og har ikke fått det inntrykket av din heller....Planen var vel å sitte ned og kose seg med bryllupsprat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 23. mars 2004 #45 Del Skrevet 23. mars 2004 Man tar da ikke med seg mødre!!??!!Dette begynner å høres veldig tantete ut......sorry...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #46 Del Skrevet 23. mars 2004 Ettersom det et sted i begynnelsen av denne tråden faktisk ble nevnt å treffes på et konditori, for å ta kaffe/kakao og en kakebit, regnet jeg med at det faktisk var det som var planen. Skal man ha en kveld på byen, så skriver man at man vil ha en kveld på byen da. Eller...???(Tror det er det som heter å kalle en spade for en spade?) Sorry, Jens, men da står jeg for tanteopplegget jeg. Hvis det er flere som kunen tenke seg et treff for å faktisk prate om bryllup og kose seg med de planene over en kaffekopp eller lignende, så holder jeg på fredag 16, evt søndag 18. Tid og sted kan vi jo finne ut av hvis det er flere "tanter" her.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 23. mars 2004 #47 Del Skrevet 23. mars 2004 men man trenger da ikke å ha med moren sin??!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #48 Del Skrevet 23. mars 2004 TRENGER ikke, nei, men det er jo en del mødre som er sterkt involvert i bryllupsplanleggingen, og jeg har et såpass godt forhold til moren min at jeg gjerne kunne tatt henne med på noe sånt og spandert det på henne,ettersom hun hjelper meg såpass mye. Vel å merke hvis det blir det enkelte regner som tantete,ingen av oss drikker sort og jeg ser ikke pointet i å "forkle" en heisatur på byen som et treff for å prate bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #49 Del Skrevet 23. mars 2004 Fikk brått en ide om at det hadde vært gøy med et bryllupstreff! Hva med om alle som hadde lyst og anledning kunne treffes på en pizzaplass i Oslo en kveld snart...? Så kunne vi skravle kjoler og invitasjoner en hel kveld.... Hvem er med?? Ok, ikke bli grinete og kranglete nå da dere.... Men for å være ærlig mente jeg opprinnelig et treff, der alle som er på KG kunne treffes for å prate bryllup. På en pizzaplass, som jeg har skrevet i første innlegg, er det anledning til innhell av både øl og vann, det var aldri meningen at dette skulle være en heisatur. Men det var meningen at det bare skulle inkludere folk som opprinnelig holder til på disse sidene, slik alle KG-treff gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #50 Del Skrevet 23. mars 2004 TAKK, Tex! Endelig noen som skjønte hva jeg mente. Men moren din er jo her, moren min har ikke pc, ikke nok peil ennå heller,dessvere. Ellers hadde hun tilbrakt store deler av dagen her! Pizza og en øl eller to er helt ok, og et konditori/bakeri en søndag ettermiddag er også kjempekos. Og jeg kicker på at enkelte, uten å nevne navn har den slags surmagede kommentarer til, at noen faktisk synes det høres kos ut å ta det sånn,stille og rolig, slik du åpenbart opprinnelig hadde ment. Jeg er ikke en som drikker stort og klarer meg leeenge med en øl eller to til maten. Jeg kan også slå ut håret og feste skikkelig, men ikke ved en anledning hvor man liksom skulle prat bryllup og gjøre noe koselig. Av forskjellige grunner jeg ikke ønsker å ta opp, er jeg svært forsiktig med alkohol. Kan godt bli med på en kveld på byen og jeg, men jeg ønsker faktisk å møte folk først å bli litt bedre kjetn. Sikkert flere enn meg som vil det. Hva med å begynne med noe helt enkelt da? Det er flere her jeg kunne tenkt meg å møte, som jeg er blitt nysgjerrig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 23. mars 2004 #51 Del Skrevet 23. mars 2004 Igjen, jeg syns bare det var spesiellt å ta med moren sin!!!!Du trenger vell ikke å ta så av fordi jeg sier dette, og tolke det som alt fra drikking, heisaturer og gud vet hva!!!!Djeeezzz..................... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #52 Del Skrevet 23. mars 2004 Ikke det at jeg har planer om å møte dere (ikke for å være vrang altså, men jeg har nok av folk å diskutere bryllup med ), men det å ta med moren sin på et sånt treff er vel det siste jeg ville gjort. Vel, kanskje ikke det siste men.... Mamma hadde vel heller syntes det var rart om jeg skulle dra henne med for å møte en haug med bryllups-gale jenter Men folk har jo selvsagt forskjellig forhold til sin mor, og forskjellig forhold til jentene på KG Kos dere masse! Med øl, vann eller hva-det-måtte-være :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #53 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har faktisk et såpass godt forhold til moren min at jeg kunne tenkte meg å ha henne med. Hva er så spesielt med det? Nå vet jo ikke jeg hva slags forhold du har til din mor, kan jo være at du helst vil slippe henne i det hele tatt. Min mor er såapss involvert i planene at hun ville sette stoor pris på et sånt treff. Og er langt fra tantete. tror ikke jeg egentlig hører helt hjemme i den kategorien jeg heller, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 23. mars 2004 #54 Del Skrevet 23. mars 2004 pizza eller kake? samme for meg! men mødre? blåveis blir noe skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #55 Del Skrevet 23. mars 2004 Ikke meningen å blande meg inn i denne trå'n her altså. Har jo egentlig ikke noe jeg skulle sagt siden jeg ikke skal møte dere. Men jeg har faktisk et veldig godt forhold til min mamma jeg også. Men det kan jo hende mamma'n min er litt mere tantene enn mamma'n din 040904 Personlig er jeg under 30, og veldig lite tantete av meg. But it's up to you :-) Og sorry for at jeg ytret min mening om mødre, men jeg kunne ikke dy meg jeg. Kos dere hvertfall, og om det dukker opp noen gode idèe så kan dere jo dele med oss andre ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #56 Del Skrevet 23. mars 2004 Går an å ha et treff MED de mødrene som er så involvert at man kan ha utbytte av det, de kan kanskje ha noen gode ideer å bidra med de og..? Så kan vi ta et treff UTEN mødre også. Hva slags forhold er det dere har til mødrene deres,jenter? Hvorfor så lite til overs for å la dem delta på noe som kan bli morsomt og koselig? De har tross alt formet oss som mennesker,både på godt og vondt. Jeg tror de fleste mødre ville sette pris på å bli regnet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #57 Del Skrevet 23. mars 2004 Om dere skal ta mødre-diskusjonen her inne vil jeg gjerne delta, men det er kanskje ikke derfor Tex startet tråden, så jeg lar være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #58 Del Skrevet 23. mars 2004 Går an å ha et treff MED de mødrene som er så involvert at man kan ha utbytte av det, de kan kanskje ha noen gode ideer å bidra med de og..? Så kan vi ta et treff UTEN mødre også. Hva slags forhold er det dere har til mødrene deres,jenter? Hvorfor så lite til overs for å la dem delta på noe som kan bli morsomt og koselig? De har tross alt formet oss som mennesker,både på godt og vondt. Jeg tror de fleste mødre ville sette pris på å bli regnet med. For meg skulle dette være et KG treff, ikke et treff der en hadde med seg familien..... Jeg har lyst til å møte alle de jeg snakker med her inne, og strengt tatt er vel min mamma den eneste som har noe på et slikt treff å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2004 #59 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg blir litt nysgjerrig: HVA er det egentligg som er tantete, og hvorfor er vi så redde for å virke tantete? Jeg blir av et par morsomme grunner oppfattet som litt tantete av et par av jentene her på jobben, noe som morer meg stort. De skulle bare ha visst....!Men helt greit, for jeg tror neppe de hadde taklet sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 23. mars 2004 #60 Del Skrevet 23. mars 2004 Kan du ikke starte en tante-tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå