Gå til innhold

Handle fra Acnes nettsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Har lyst på Acne Pistols, men det blir jo veldig dyrt hvis det påløper masse toll og moms. Det står at norske ordre blir sendt med Posten. Betyr det da at vi slipper toll og moms?

Takk for hjelpen.

Anonym poster: 236f8dc3c1821f76d7fc3088e93ae59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er inkludert i prisen, kun frakt på 60,- kr i tillegg sist jeg bestilte derfra!

Skrevet

moms og toll er inkludert i prisen ja.

Har veldig gode erfaringer med å handle på acnes nettside :-)

Anonym poster: 4e8ae769b5e03a81e264b74947aa246d

Skrevet

Ikke noe toll som ble lagt til da jeg bestilte heller. Superrask levering.

Skrevet

Forresten så er Pistols-kolleksjonen store i størrelsen, jeg måtte ta en størrelse mindre enn vanlig :-)

Skrevet

Forresten så er Pistols-kolleksjonen store i størrelsen, jeg måtte ta en størrelse mindre enn vanlig :-)

Ja, det har jeg skjønt, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal bestille! Ser det er veldig mange som ligger ute brukt fordi folk har kjøpt for store. Men så er det jo veldig kjipt å kjøpe for små også.. Jeg bruker 39 i det meste, og 40 i veldig smale og trange pensko. Men 38 i converse tror jeg. Så jeg bør vel fortsatt gå for 39?

Skrevet

Ja, det har jeg skjønt, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal bestille! Ser det er veldig mange som ligger ute brukt fordi folk har kjøpt for store. Men så er det jo veldig kjipt å kjøpe for små også.. Jeg bruker 39 i det meste, og 40 i veldig smale og trange pensko. Men 38 i converse tror jeg. Så jeg bør vel fortsatt gå for 39?

Jeg bruker 36 til vanlig og måtte ha 35 i Acne Short Pistol. Tør dessverre ikke å råde deg til noe! Litt stive og harde i begynnelsen, men perfekte etter å ha gått de inn! Mine favorittsko :-)

Skrevet

Forresten har jeg sett veldg mange som såler dem om hos skomaker. Er dette nødvendig? Dårlig såle på dem eller noe?

Skrevet

Jeg bruker 36 til vanlig og måtte ha 35 i Acne Short Pistol. Tør dessverre ikke å råde deg til noe! Litt stive og harde i begynnelsen, men perfekte etter å ha gått de inn! Mine favorittsko :-)

Det er jo kjekt å vite! :) Da bør jeg kanskje prøve dem først. Har sett at de har butikk i Oslo. Er de egentlig dyrere å kjøpe i butikk?

Skrevet

Det er jo kjekt å vite! :) Da bør jeg kanskje prøve dem først. Har sett at de har butikk i Oslo. Er de egentlig dyrere å kjøpe i butikk?

Nei, de koster det samme i Acnes butikker i Øvre Slottsgate og Bogstadveien.

Du burde såle de om ja, sålen de kommer med er ikke egnet for norske forhold :-) Jeg kjøpte mine i Øvre Slottsgate (rett ved Egertorget på Karl Johan) og det ligger en skomaker rett ved som Acne sender kundene sine til. Mener du får rabatt også om du sier du kommer rett fra Acne-butikken

Skrevet

Hvorfor bruke 3000,- på helt ordinære sko som attpåtil må til skomakern?

Anonym poster: 1fa9a61fc89d4edc06f1919ede584a68

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bruke 3000,- på helt ordinære sko som attpåtil må til skomakern?

Anonym poster: 1fa9a61fc89d4edc06f1919ede584a68

Nei, jeg blir litt usikker.

Det er de kuleste svarte støvlettene jeg har sett hittil, bortsett fra et par andre fra Acne. Har du tips til andre litt høye svarte støvletter som ikke har for tynn hæl, og som ser gode ut å gå med?

Skrevet

De skoene er faktisk HELT ordinære. Ikke noe spesielt med de, bortsett fra merket.... En får akkurat slike sko "overalt" til under 1000lappen. Med god såle. Jeg hadde nok kanskje spart pengene. Er du usikker, så er du helt sikker på at du ikke trenger kjøpe de. :)

Skrevet

Må nok si at jeg fortsatt har til gode å se Pistol-kopier med like fint skinn og snitt.. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte et par, selv om jeg hadde kopier fra Nilsson Shoes fra før. Kommer nok til å kjøpe meg Cypress i mars :)

Skrevet

Ja, jeg liker designet på dem. :)

Hvor mye omtrentlig koster det med såle hos skomaker? Sånn hvis jeg ikke gjør det via Acne-butikken?

Skrevet

Absolutt verdt det ja! Men alt i alt handler det om prioriteringer :-)

Skrevet

Ja, jeg liker designet på dem. :)

Hvor mye omtrentlig koster det med såle hos skomaker? Sånn hvis jeg ikke gjør det via Acne-butikken?

Du får ikke gjort det via Acne-butikken. Er ikke helt sikker på hva jeg betalte, for jeg kjøpte noen produkter hos de også, men 350 kanskje? Betaler 140 for å skifte flikker i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...