Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #1 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva skal du ha som nytt, og hvor nytt må det være for å kvalifisere som nytt? Er det et must at det må være ubrukt, eller er det ok at man bruker fex et smykke som man har brukt bare et par ganger...? Teller det som nytt hvis det har ligget ubrukt i en skuff i noen år...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 21. mars 2004 #2 Del Skrevet 21. mars 2004 Mitt nye er kjole, tiara, slør, armbånd, halskjede, sko..... Dette bør jo kvalifiseres for noe nytt etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 21. mars 2004 #3 Del Skrevet 21. mars 2004 Brudekjolen,undertøyet,tiara,smykke rundt halsen,sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 21. mars 2004 #4 Del Skrevet 21. mars 2004 Kjolen, undertøyet og skoene. Synes at nytt er førstegangs bruk blant folk (man må jo prøve noen ganger), men det må være lov å gå inn skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 21. mars 2004 #5 Del Skrevet 21. mars 2004 Nytt hos meg blir sko, kjole, undertøy og slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #6 Del Skrevet 21. mars 2004 Hos meg er også mye nytt, kjole, sko, undertøy, underskjørt, slør, osv..... Det er vel den enkeleste oppgaven å finne noe nytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. mars 2004 #7 Del Skrevet 21. mars 2004 Undertøyet, sløret og skoene var jo nye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. mars 2004 #8 Del Skrevet 21. mars 2004 Undertøy, kjole og tilbehøret er nytt hos meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 21. mars 2004 #9 Del Skrevet 21. mars 2004 Alt som er på meg fra topp til bunn, innerst til ytterst, og inkludert smykkene er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 22. mars 2004 #10 Del Skrevet 22. mars 2004 Her blir alt "nytt" ser det ut som. Må vri hjernen min for å finne på noe som kan brukes som er gammelt og lånt..... Skulle egentlig låne et korsett av min søster som ikke var helt nytt, men hun visste at jeg ikke var helt fornøyd med det, så på utdrikkningslaget mitt i helgen så var en ny hofteholder en av presangene jeg fikk av henne. Og et tips om hvor hun hadde kjøpt den slik at jeg kan kjøpe matchende bh og truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. mars 2004 #11 Del Skrevet 22. mars 2004 Nytt, det er kjolen, slør, tiara, stømper, sko og undertøy som jeg kom på i farten. Det meste er jo nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 22. mars 2004 #12 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjolen min, sløret og undertøyet blir nytt. Hvis da ikke noen heller rødvin over meg, for da blir det mamma sin kjole, så den blir jo både lånt og gammel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå