Gå til innhold

Såpebobler

16 stemmer

1. 1. Såpebobler i bryllup?

• Flott! Skaper så fin stemning til bildene, moro for barn + + +
      6
    • Nope... Kleint
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å ha såpebobler.

Hvorfor skal dere ha folk til å kaste ting på dere uansett?

Anonym poster: 296278ed8dd87ef27f8c2e2100377bbd

Skrevet

Ser ikke helt vitsen, synes det egentlig er rart med såpebobler, men det er nå meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes det blir så kleint å få utdelt ris / såpeboler osv som gjestene skal kaste på brudeparet. Jeg har opplevd det som gjest et par ganger, og begge gangene ble det litt sånn "herregud" blant gjestene. Men vi gjorde jo som brudeparet ønsket. Og de fikk bildene sine.

Som brud selv, ønsker jeg overhodet ikke å få slike ting over meg. Ris setter seg overalt, og såpebobler kan ødelegge sminke osv. Nei takk.

Anonym poster: 4239a743d143736d1a6a3bf72adf81c9

Skrevet

Jeg synes det blir så kleint å få utdelt ris / såpeboler osv som gjestene skal kaste på brudeparet. Jeg har opplevd det som gjest et par ganger, og begge gangene ble det litt sånn "herregud" blant gjestene. Men vi gjorde jo som brudeparet ønsket. Og de fikk bildene sine.

Som brud selv, ønsker jeg overhodet ikke å få slike ting over meg. Ris setter seg overalt, og såpebobler kan ødelegge sminke osv. Nei takk.

Anonym poster: 4239a743d143736d1a6a3bf72adf81c9

Å der satte du ord på hvorfor det beste er å droppe hele boble greia. Kleint, rart og misplassert.

Da holder det at brudepikene kaster noen roseblader når de kommer inn hvis de vil det.

Hadde inntrykk av at dette var noe aaaaaaaaaaalle hadde siden det er så billig og greit, men sannelig godt jeg lagde denne tråden å fikk litt andre sider ved det hele! *fornøyd* :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i et bryllup der vi fikk utdelt noen søte, små såpeboblebokser:) Var en utevielse, i nydelig sommervær, og da de var erklært rette ektefolk å være, så blåste alle sammen såpebobler. Ikke på brudeparet, men bare blåste liksom:)

Var iallefall veldig fint i den settingen der; på svabergene i nydelig sommervær med båter kjørende tutende forbi!

• Liker 1
Skrevet

Det burde jo vært med avstemning også,

X såpebobler er skikkelig fint og gøy

X såpebobler er skikkelig teit og dumt

Anonym poster: 009eba2bc7acf3cd11f1ef515fb16e3a

Skrevet

Ett av de nydeligste bryllupsbildene jeg har sett er av mine svigerforeldre, da kastet folk fargerik konfetti. Utrolig vakkert bilde, lekent og det lyser virkelig lykke. Ikke at konfettien nødvendigvis hadde noe med det å gjøre da, men fint lell.

Anonym poster: 7f2db0a54fa7657a49ac44ed97c51d17

Skrevet

Småbarn hadde sikkert likt det. Men da får vi heller kjøpe inn et par flasker hvis det eventuelt er så små barn at de fortsatt synes det er gøy! (Dette er da til mitt hypotetiske bryllup om noen år :fnise: ..fortsatt ingen ring på fingeren!)

Skrevet

Jeg tenker at selv om boblene ikke skal sette pwrmanente flekker på tøyet, kan midlertidige våte flekker være ille nok. Spesielt om noen skulle være så uheldig å søle ut hele greia på kjolen sin. Og selv om bildene kan bli pene, kan de også bli stygge ved at bobler havner rett forran ansiktene. Det må i såfall tas veldig mange bilder, for å være helt sikker.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kiara: Du må være dronningen av bryllupsdill :fnise:

Dropp såpeboblene. Det er totalt unødvendig og tullete.

• Liker 1
Skrevet

I teorien synes jeg det er veldig koselig. Ser for meg noen søte småjenter som blåser såpebobler på kirketrappa, boblene stiger opp og omkranser brudeparet og fotografene timer det hele og det blir morsomme bilder.

Men hvis jeg ser for meg det praktiske: Vinden blåser slik at de få boblene som overlever og kommer ut, går rett ut til siden og inn i sidemannens kjole/dress. Småjentene strever med blåsingen, minste brudepiken får det ikke til og tømmer hele greia over seg. Et par gjester med høye hæler sklir i det såpete vannet som er blitt sølt ut på kirketrappa.

Hvis man har et sommerbryllup og det er mingling ute i en hage/på en plen, med jordbær og sjampanje før middagen, kan jeg godt tenke meg noen såpebobleflasker stående på et bord til fri disposisjon for barna som er tilstede. Så har de noe å leke med mens de voksne småprater.

Anonym poster: 3f8fceab4df376fc4f8c784f00e9777f

• Liker 1
Skrevet

Nja, jeg er dillete når det kommer til pynt og slikt, men dette her blir bare "rot" i mitt hode.

Bort med mest mulig dill er mitt nye bryllupsmotto. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...