Gå til innhold

Såpebobler

Gjest Kiara!

16 stemmer

1. 1. Såpebobler i bryllup?

• Flott! Skaper så fin stemning til bildene, moro for barn + + +
      6
    • Nope... Kleint
      10

Anbefalte innlegg

Noen som skal ha...?

Eventuelt noen som er som meg som ikke ser vitsen eller at det ikke passer inn, blir bare enda en ting som skal deles ut, huskes på. Ser liksom ikke for meg at dette kommer til å slå an liksom.

Detlajfreak :fnise:

Endret av Kiara!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på det, men så tenkte jeg som deg; hva skal de brukes til? :fnise: Tror nok de sløyfes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal de brukes til godt spørsmål... som effekt på bilder er vel det eneste jeg kommer på, men de passer ikke inn i det hele tatt. Eller som oppgave for brudepikene å dele ut.

Eneste er jo at jeg har 60stk som jeg håper noen vil ha som et bidrag til deres bryllup dersom det ikke blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal de brukes til godt spørsmål... som effekt på bilder er vel det eneste jeg kommer på, men de passer ikke inn i det hele tatt. Eller som oppgave for brudepikene å dele ut.

Eneste er jo at jeg har 60stk som jeg håper noen vil ha som et bidrag til deres bryllup dersom det ikke blir noe av.

Du har allerede kjøpt dem, altså. :fnise: Vel, da får du bare sette dem på bordene og la det stå til! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte dem for et halvt år siden for slikk og ingenting på ebay å de har plaget meg siden. De skal hvertfall kun brukes etter vielsen, hvis de i det hele tatt skal brukes.

Ris synes jeg er finere, men jeg er livredd for å måkeangrep på bryllupsdagen. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjøpte dem for et halvt år siden for slikk og ingenting på ebay å de har plaget meg siden. De skal hvertfall kun brukes etter vielsen, hvis de i det hele tatt skal brukes.

Ris synes jeg er finere, men jeg er livredd for å måkeangrep på bryllupsdagen. :ler:

Ja, ris er nok ikke det smarteste. Trodde det var ulovlig også? Småfugler kveles av det? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ris er nok ikke det smarteste. Trodde det var ulovlig også? Småfugler kveles av det? :sjokkert:

Jeg er jo fastbestemt på å ikke la noen dø som følge av bryllupet mitt så den ideen gå vel like fort ut som den kom inn. Hehe.

Nei, trenger vel ikke kaste noe som helst... Vannballonger? Går jo til temaet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt en annen type "ris" til bryllup nå, som smelter i regn og ikke er skadelig for fugler etc :) bare pass på å ikke bruk det om det regner da kanskje.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med ris og småfugler er bare en myte. Jeg har selv snakket med en dyrlege om det, og det er ikke annerledes for fuglemager med ris enn det er med fuglefrø. Bare en myte skapt av folk som vil tjene penger på "trygge" og svindyre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt en annen type "ris" til bryllup nå, som smelter i regn og ikke er skadelig for fugler etc :) bare pass på å ikke bruk det om det regner da kanskje.. :fnise:

Takk! Da lærte jeg noe nytt i dag også. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en myte :)

Men det er mange som ikke vil ha det likevel altså - fordi det gjerne bli liggende en stund til tross for at småfuglene spiser av det, så det kan være andre gode grunner til å styre unna.

Anonym poster: 309e07c10f67a57d37063434f7751956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint med såpebobler, men kommer ikke til å ha det selv. Syns de drypper slik, og er kjedlig om man får på klærne og må gå med små såpboble-flekker på finklærne resten av dagen..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpebobler? Sånn såpevann som blåser ut? Hva skal man med det?

Husk at det kan sette flekker på klærne til folk.

Anonym poster: fd78a736574e20c674f21d7b6a6611ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke kveling som er problemet, men at den er ukokt og derfor skal svelle opp. Men det som nevnt bare en myte:)

Jeg synes såpebobler er finere, men det minner meg litt for mye om en 6års bursdag. Flott hvis bryllupet er lekent og uformelt, men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det! Jeg ønsker meg en høytidelig vielse med klassisk musikk, løfteutveksling i omgivelser som er tilrettelagt dette. Dessuten er det jo få voksne som sikkert ser vitsen, da kan man like gjerne droppe de helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemp alle over på forloveren din og ha tidenes boblende utdrikningslag!? :laugh:

Anonym poster: 309e07c10f67a57d37063434f7751956

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare invitere voksne, og vet i hvertfall at min familie helt sikkert ville syntes det var festlig. Men folk er jo forskjellige :) Ditt bryllup - dine regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...