Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #1 Del Skrevet 21. mars 2004 Nysgjerrig som vanlig, med mange nye mennesker her inne spør jeg, Hva skal du ha som blått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 21. mars 2004 #2 Del Skrevet 21. mars 2004 Strømpebåndet er en blå sløyfe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 21. mars 2004 #3 Del Skrevet 21. mars 2004 Mange spørsmål i dag Tex Mitt blått er enten strømpebånd, eller så skal mamma brodere inn "Tro, håp og kjærlighet" (eller noe i den duren) et eller annet sted på kjolen som ikke syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #4 Del Skrevet 21. mars 2004 Mange spørsmål i dag Tex Jeg kjeder meg!! Mitt blå er forøvrig lyseblå bittesmå sløyfer som jeg har sydd fast på undertøyet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 21. mars 2004 #5 Del Skrevet 21. mars 2004 Mitt blå blir en perlelås med blå stein. Låner av farmor, så egentlig er det både blått, lånt og gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #6 Del Skrevet 21. mars 2004 så egentlig er det både blått, lånt og gammelt Snakk om flaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. mars 2004 #7 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg hadde blått bånd på strømpebåndet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. mars 2004 #8 Del Skrevet 21. mars 2004 En blå sløyfe på strømpebåndet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 21. mars 2004 #9 Del Skrevet 21. mars 2004 Mette-Marit hadde det greit, hun fikk jo blått blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. mars 2004 #10 Del Skrevet 21. mars 2004 Diamantøredobber med blåskjær, de er forøvrig lånt og gamle også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 21. mars 2004 #11 Del Skrevet 21. mars 2004 Strømpebåndet er en blå sløyfe på Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 21. mars 2004 #12 Del Skrevet 21. mars 2004 Hadde faktisk ikke funnet ut hva jeg skulle ha som blått, før dama som syr inn kjolen min kom og sa at de som hadde lagd den hadde sydd på ei lita blå rose inni foret, slik at en var sikker... Koselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 21. mars 2004 #13 Del Skrevet 21. mars 2004 Har blått på strømpebåndet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 22. mars 2004 #14 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg kjøpte det strømpebåndet som er tilsalgs på Lisenett, med blå sløyfe på. Men jeg kommer hjem igjen uten strømpebåndet om kvelden, for det skal kastes ut blant alle de ugifte typene på festen før vi drar, for å finne nestemann som må fri.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 22. mars 2004 #15 Del Skrevet 22. mars 2004 Skal sy en blå tråd inn i kjolen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. mars 2004 #16 Del Skrevet 22. mars 2004 Tenkte aa skaffe meg en lyseblaa truse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 22. mars 2004 #17 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg hadde blå sløyfe i strømpebåndet mitt + at stenen som var i smykket mitt var blått. Det blå til hun jeg var forlover for i helgen var ett blått strømpebånd hun fikk av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 22. mars 2004 #18 Del Skrevet 22. mars 2004 På kjolen som jeg kjøpte, er den en blå blomst sydd på innsiden av skjørtet. Smart eller? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå