Lurt smil Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Noen som har erfaring med singel turer ? Og er det kun for de godt voksene? Eller finnes det reiser for yngre single også?
Gjest Svampebob1 Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Carpe Diem har reiser for under 40. Jeg skal på en av disse om ikke så lenge :-). Jeg har vært med på en tur med singelnett.no. Tror yngste som var med der var 26. Inspiratour har også turer for single. Her varierer det visstnok veldig. Man har reisevenn.no evt. Er ikke lett dette, men det finnes noen muligheter også hvis man gjør en god research rundt dette.
Cata Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har to ganger reist med Jomfrureiser. Deltakernes alder har variert mellom ca. 30 og opp til sekstiårene. Nå er jo ikke dette rene singelturer. Damene som er med er fra alle mulige kategorier, både single, gifte og samboende. Noen reiser alene, mens andre reiser sammen med en eller flere venninner. Jeg var passert 40 da jeg var med og kom vel rett i målgruppen. Begge turene var veldig kjekke for mitt vedkommende. Jeg reiste "uten venninne" og er ikke av de mest sosiale skapninger. Likevel opplevde jeg at vi fort ble en sammensveiset gjeng, til tross for forskjell i alder og livsstil. Man finner alltids hoen å henge seg på på utflukter og slikt, men om man velger å gå for seg selv i blant så er det også helt OK. Da jeg var med på "Båt og sykkel" husker jeg at vi 4. dagen fikk kommentarer fra noen andre ombord på båten: "Er dere en venninnegjeng som er på tur? Det ser ut som dere har det fantastisk hyggelig sammen." Den som spurte ble veldig lang i maska et øyeblikk da jeg forklarte at de fleste av oss hadde møttes for første gang på flyplassen 4 dager før.
Lurt smil Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 Jomfrureiser har jeg ikke sjekket ut så det skal jeg gjøre nå Jeg er i utgangspunktet ute etter en opplevelse å møte nye mennesker så om det er flere med forskjellige aldere gjør ikke så mye , men er greit å kunne havne på en tur der man kan treffe noen på ca samme alder da så man har litt like interesser og ønsker for ferien Har sett på carpe diem sin reise i Kroatia og den frister veldig Skulle gjerne ha hørt fra noen fler om hvordan slike reiser er og hva man kan forvente seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå