AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Dette er ikke en tråd hvor jeg lurer på hvor jeg får falsk leg, jeg er langt over 20. Men det jeg lurer på, hvor vanlig er det egentlig at man bruker falsk id og slipper unna med det? Hvor enkelt er det å finne noen som ligner på en selv, eller hva er greia liksom? Jeg synes ikke jeg ligner på noen av venninnene mine og kunne aldri brukt deres id. Har ikke søsken heller. Anonym poster: a5d0c8e66a03fa3969bfa3721bbb660a
Charmander Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Husker en på VGS som hadde en profesjonell printer, han laget fake-leg til jenter og gutter på 15-19 på bestilling. Vil du ha fake-leg er det nok ikke noe vanskelig å få tak, men husk at det er dokumentforfalskning.. Endret 17. februar 2013 av Charmander
dobri123 Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Vi bare klusset i tallene, og tegnet litt på det med sprittusj. Så kom vi inn på steder, og fikk kjøpt drikke,røyk og det vi ville. Helt frem til jeg skulle bli med de ''store gutta'' på utested og vakten hadde lys som han lyste på kortet mitt. Da ble politiet ringt, og kom å hentet meg. Mens jeg satt der full i baksetet på bilen presset jeg frem tårer, og slapp unna med en advarsel. Neste gang ble det bot! Natten den gang ble tilbringt på barnevernsvakta.. Aldri igjen!
Gjest Funky Punk Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Jeg vet ikke hvor mange som blir tatt i forhold til hvor mange som bruker falsk legitimasjon, men her i byen så blir iallefall mange tatt hver eneste helg på utestedene. Gjennomsnittlig vil jeg tippe på minst 5-6 hver kveld (bor i en liten by)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå