Gjest Fru tordenskjold Skrevet 21. mars 2004 #1 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg var innom å tittet på glykemisk index lista, og der såg jeg at viss en spiste hvitt brød, så var indexen på 100.... Men viss en spiste det hvite brødet sammen med edikk, så gikk indexen ned til 62. Gjør eddik det slik at indexen går ned? Gjelder dette alle matvarer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #2 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er derfor mange kjøper epleeddik i dyre dommer på helsekost for å bli mettere. Noe som er helt unødvendig. En kan innta en ts helt vanlig eddik for å få samme effekt. Jo surere maten er jo lenger vil mate ligge i magesekken og du vil føle deg mett lengre, og har ikke behov for å spise så fort igjen. (sure agurker er bra på maten) Det er jo slik...matvarer med høy GI gir raskt stigende blodsukker og raskere sultfølelse. Men ved å tilføre eddik stabiliserer du dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 22. mars 2004 #3 Del Skrevet 22. mars 2004 Ta et glass vann med en liten teskje eplecidereddikk i før frokosten,det funker veldig bra.Du kan kjøpe det i vanlige matbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 22. mars 2004 #4 Del Skrevet 22. mars 2004 Ta et glass vann med en liten teskje eplecidereddikk i før frokosten,det funker veldig bra.Du kan kjøpe det i vanlige matbutikker. hvordan skal man klare å svelge en t-skje med ren eple cider edikk?? det smaker jo SÅ vondt!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 22. mars 2004 #5 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg pleier å ta en teskje eplecidereddikk i ET GLASS VANN , med vitamintabletter som løser seg i vann. Da smaker det helt ok.Brusetablettene fåes kjøpt (små rør) på matbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå