Gå til innhold

Bilferie igjennom Europa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Vi er et ny forelsket par som har tenkt seg en bilferie i Europa. Men vi trenger tips og fantastiske bilruter som er tilegnet til vår alder som er 23.

vi har 3 uker med ferie. kanskje det blir litt mye med 3 uker bilferie?

vi kommer til å spare opp penger så det blir et bra budsjett og turen starter i Kristiansand.

Takk :)

Anonym poster: f7a10b1b2f37f31fd4e0389922b0f612

Anonym poster: f7a10b1b2f37f31fd4e0389922b0f612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *dragoon*

Jeg og kjæresten er 24 år og har også veldig lyst til dette så jeg slenger meg på tråden. :) Har i tillegg et ekstra spørsmål: Jeg er ikke så veldig reisevandt, så hva MÅ jeg huske på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt ville jeg fokusert på hva dere vil få med dere? Vi skal til england neste år, kjører gjennom danmark, tyskland, nederland, belgia og frankrike før vi kommer til england. Vi har nettopp startet planleggingen, men vi ahr da fokusert mye på hva vil vi få med oss!

Gå innom sider som visitgermany, visitfrance, visit-hvilket land du enn vil til og sjekk ut typiske turist ting, og evt litt mer ikke typiske turistting du kan besøke i det landet og legg opp turen etter det! Dra på biblioteket og lån bøker i de respektive landene du kunne tenkt deg å reise til!

Vi regner selv med en tre ukers ferie, men noe litt mer planlagt siden vi skal ha med hund! Men jeg vet om flere som har brukt alt fra 2-5 uker på ferie, de som dro på 5 ukers bilferie var faktisk familie med to voksne og tre barn, de greide seg kjempefint og storkoste seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...