Gå til innhold

aktiviteter for oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bakgrunn: jeg har en normal omsorgsordning for dattera mi, (ca 40 %) Frem til og med for etpar år siden brukte vi stort sett hver eneste anledning til å reise på fjellet, stranda eller andre former for friluftsliv. I tillegg blir det selvsagt også endel reising i inn og utland. Hun har lite venner akkurat rundt her jeg bor så det blir mye henne og meg. For et par år siden ble dette med fjellturer litt mindre interessant for henne og det har i det siste blitt litt mye TV - titting på henne.

Nå har hun nylig blitt 12 år, og jeg kom til å tenke på at tiden går fort og at den tiden jeg har med henne blir mer og mer verdifull. Antar det snart kommer en alder hvor pappa og mamma er mindre interessante.

Hvis du kan se deg tilbake til barndommen: Hva er det beste, viktigste du gjorde sammen med faren, og kanskje enda viktigere; hva skulle du ønske dere gjorde som aldri ble?

Jeg har tatt henne med på ganske mye forskjellig, fra dykking til fjellklatring. Poenget er å finne noe som kanskje ikke er for mye styr å sette igang med, og som ikke nødvendigvis innebærer en fysisk aktivitet heller. Vi svømmer, går tur, spiller spill og alt det der. Men jeg skulle gjerne hatt noe som var "vårt", som kanskje var noe jeg kunne følge henne opp på og som vi kan gjøre i helger helst. Jeg trenger tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nikki09
Skrevet

Jeg og pappa pleide å sykle turer. Hadde med oss niste og syklet så langt vi gadd også spiste vi, og gjerne badet eller noe. Litt vanskelig på vinteren men da pleide vi å gå i svømmehallen istedet :)

Gjest Violetta
Skrevet

Hva med fotosafari? Ta bilder av alt det rare dere kommer over. Det kan gjøres overalt, og de fleste har allerede kamera på mobilen.

Skrevet

utrolig bra idè. og den kan jo kombineres med alle aktiviteter vi gjør :) denne skal jeg bruke!

Skrevet

Min 12-13 åring liker slalåm, turer i bassenget og andre lignende ting, men hun vil gjerne ha med en venninne. Kanskje det er en mulighet av og til?

Dessuten er hun veldig glad når vi foreldre stiller opp og viser interesse for hennes fritidsaktiviteter som fotballkamper, cuper, skoletilstelninger o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...