Gå til innhold

Shoppestopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på ulike sosiale medier at bloggere, moteredaktører og andre fashionistas har en måned med shoppestopp.

Og poenget er? I løpet av en måned har de brukt mer på shopping enn det andre gjør på flere år. Er shoppestopp kun for å lette på egen samvittighet? At de liksom har gjort noe for verden? Antagelig vil tapt shopping bli tatt igjen måneden etter...?

Noen som har shoppestopp som kan forklare?

Anonym poster: 7d5980dea21c089296f3eb5c88fa99e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Shoppestopp handler vel mest om å spare penger til andre ting vil jeg tro. Dessuten blir det sjeldnere noe du absolutt må ha ettersom garderoben blir mer og mer velutstyrt med tiden, og da er det mye lettere å kutte ned på det. Sistnevnte er noe jeg merker selv. Det går stadig lenger og lenger tid mellom hver gang jeg kjøper noe. I grunnen er det greit også, for da får jeg penger til andre ting.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg tenker det handler mye om å spare miljøet. En måned er ikke spesielt lang tid, synes det er mer spenstig med de som har shoppestopp i et år (og ikke tar shoppinga "igjen" senere).

• Liker 1
Skrevet

Skal se det dukker opp en chanel eller Celine veske måneden etter shoppestop...

Skrevet

Shoppestopp i kun en måned er bare patetisk..

Anonym poster: 82fad8d86d1bc0291d8e6a64dc2cc444

Skrevet

jeg har shoppestopp, men det er snakk om et år. Sliter allerede fordi det er så mye jeg har LYST på, men det er ikke noe jeg MÅ ha... Gjør det for å spare penger.

Anonym poster: 56c52c8eb12003311da2cd4a09392e27

Skrevet

ingen av mine venninder har shoppestopp. Vi har byttefester. Da shopper man mindre automatisk, sparer til turer og reiser sammen i stedet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...