Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hadde dere foreksempel komplimentert ei jente både med tanke på kropp, klesvalg og utseende og sagt til henne at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun så på henne som en flørt og ikke var interessert i noe mer?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Hadde dere foreksempel komplimentert ei jente både med tanke på kropp, klesvalg og utseende og sagt til henne at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun så på henne som en flørt og ikke var interessert i noe mer? Finns (åpenbart) noen gutter som ville sagt hva som helst for et ligg, enten de mener det eller ikke. Noen som helt ærlig ville syns, og sagt, at du var supervakker selv om de bare vil flørte. Og noen som er ute etter forhold, familie, barn etc i en fei, og tar hvemsomhelst bare jenta er åpen for sjarmering. Overraskende mange, faktisk. Så det kan være så mangt. Anonym poster: 993da008710866e2393edd900e8ecf35 3
Gjest Ts Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Finns (åpenbart) noen gutter som ville sagt hva som helst for et ligg, enten de mener det eller ikke. Noen som helt ærlig ville syns, og sagt, at du var supervakker selv om de bare vil flørte. Og noen som er ute etter forhold, familie, barn etc i en fei, og tar hvemsomhelst bare jenta er åpen for sjarmering. Overraskende mange, faktisk. Så det kan være så mangt. Men når denne flørtingen og komplimenteringen har foregått over tid uten at han har "fått se noe" da? Kan det tyde på at han mener det mer seriøst? Anonym poster: 993da008710866e2393edd900e8ecf35
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Hadde jeg vært i dine sko (for jeg regner med at du spør ut i fra personlige opplevelser), hadde nok jeg tatt det som et tegn på at han likte meg bedre enn bare som "en flørt". Hadde han overøst deg med komplimenter kun for en kveld, hadde jeg blitt mer skeptisk, men har det foregått over tid,uten at han har "fått noe igjen" for det, vil jeg tro han hadde sluttet dersom han ikke ville noe mer...Men det er jo ut i fra min kvinnelige tankegang, og du ville vel kanskje helst ha svar fra menn? Kom igjen da gutter! Anonym poster: 59aa559fe56a6fbdf9f23be3970177a7
Charmander Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Det er forskjellig, jeg er av typen som mener det jeg sier. Det hagler kanskje ikke med komplimenter, men de få gangene de kommer så er det iallefall noe jeg virkelig mener. Det behøver ikke være at man liker personen kun som venn, men det kan også være at man liker personen mer. Det kan være begge deler for min del. Hadde man sagt "Du blir bare vakrere og vakrere" så er det vel ganske klart at personen liker deg, det ville iallefall jeg tro.
Alvina Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Finns (åpenbart) noen gutter som ville sagt hva som helst for et ligg, enten de mener det eller ikke. Noen som helt ærlig ville syns, og sagt, at du var supervakker selv om de bare vil flørte. Og noen som er ute etter forhold, familie, barn etc i en fei, og tar hvemsomhelst bare jenta er åpen for sjarmering. Overraskende mange, faktisk. Så det kan være så mangt. Anonym poster: 993da008710866e2393edd900e8ecf35 Som om jeg skulle skrevet det selv. Noen er notoriske flørter og andre mener alvor, samtidig som en flørt også kan mene alvor når han /hun blir betatt og får følelser. Det blir en ren gjettelek før man blir bedre kjent.
Steinar40 Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Jeg tror at det som regel er som følger: store og fagre ord betyr rett og slett mindre. En forsiktig fyr som sier "du er pen" betyr altså som regel betydelig mer (for han) enn en annen fyr som slår om seg med at "du er verdens vakreste" og masse annet fjas. Sikkert ikke lett å forstå dette prinsippet for dere kvinner, men sånn er det altså. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 De fleste av oss legger mer i det enn dere tror.. Mange gutter er sene til å gi komplimenter eller utlevere seg på noen som helst måte, så det skal en del til før man gjør noe. Unntaket er playere, men de bør man klare å luke ut på andre måter... Anonym poster: 15a82a14609df6043228b7affc9fa71e
Gud Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Hadde dere foreksempel komplimentert ei jente både med tanke på kropp, klesvalg og utseende og sagt til henne at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun så på henne som en flørt og ikke var interessert i noe mer? Nå kjenner jeg ikke alle menn på jord, men hvis en av de jeg kjenner hadde sagt det, hadde han ment at hun hadde fin kropp, bra klesvalg og utseende og at hun ble vakrere og vakrere. Du trenger ikke å tolke så mye, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Jeg tror at det som regel er som følger: store og fagre ord betyr rett og slett mindre. En forsiktig fyr som sier "du er pen" betyr altså som regel betydelig mer (for han) enn en annen fyr som slår om seg med at "du er verdens vakreste" og masse annet fjas. Sikkert ikke lett å forstå dette prinsippet for dere kvinner, men sånn er det altså. "Sånn er det altså", for det sier Steinar. Når vil det demre for deg at alle ikke legger det samme i alt mulig som det du gjør? Dette kommer an på personligheten til den som sier det. Noen er veldig utadvente og sosiale, og kan bruke ord som den mer beskjedne, tilbaketrukne fyren ikke gjør, men det betyr ikke nødvendigvis at de ikke mener det de sier. Selvsagt er det noen som strør rundt seg med komplimenter uten å mene så mye med det, eller for å oppnå noe bestemt, men det går ikke an å generalisere, slik du omtrent alltid gjør. Når jeg liker et menneske, bruker jeg både ord og gjerning for å vise det, og jeg befinner meg vel et sted midt imellom den beskjedne og den veldig utadvente. Og jeg mener alltid det jeg sier, selv om jeg ikke bare står og mumler frem noen fraser.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Om jeg vil ha sex med henne, legger jeg ikke en drit i hva jeg sier. Anonym poster: ed7699058c66f52452a978c7e232f714 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #12 Skrevet 18. februar 2013 Om jeg vil ha sex med henne, legger jeg ikke en drit i hva jeg sier. Anonym poster: ed7699058c66f52452a978c7e232f714 Nei, er det kun én kveld, så er det vel ingen av partene som tar det seriøst. Men han har komplimentert meg over lengre tid uten at han har "fått seg noe". Og det er da jeg lurer på om det høres ut som han kan være interessert i noe mer enn ONS. Anonym poster: 59aa559fe56a6fbdf9f23be3970177a7
Steinar40 Skrevet 18. februar 2013 #13 Skrevet 18. februar 2013 "Sånn er det altså", for det sier Steinar. Når vil det demre for deg at alle ikke legger det samme i alt mulig som det du gjør? Dette kommer an på personligheten til den som sier det. Noen er veldig utadvente og sosiale, og kan bruke ord som den mer beskjedne, tilbaketrukne fyren ikke gjør, men det betyr ikke nødvendigvis at de ikke mener det de sier. Selvsagt er det noen som strør rundt seg med komplimenter uten å mene så mye med det, eller for å oppnå noe bestemt, men det går ikke an å generalisere, slik du omtrent alltid gjør. Når jeg liker et menneske, bruker jeg både ord og gjerning for å vise det, og jeg befinner meg vel et sted midt imellom den beskjedne og den veldig utadvente. Og jeg mener alltid det jeg sier, selv om jeg ikke bare står og mumler frem noen fraser. Jeg har ikke sagt at den utadvendte ikke nødvendigvis mener det h*n sier, men det man altså bare må regne med er da at h*n sier akkurat det samme til alle andre attraktive folk også. Blir du veldig spesiell da?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #14 Skrevet 18. februar 2013 Legger veldig lite i det jeg sier til jenter. Anonym poster: 338903ac5883265abff4858f0355a4fd
Kaisamaia Skrevet 18. februar 2013 #15 Skrevet 18. februar 2013 Liker de ærlige. "Vil du gå hjem nå?" "Skal vi pule?". Haha...da vet man hvor man har dem i alle fall:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå