beige Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hvorfor får jeg mørke merker etter bh'en, spesielt under armene hvor bh'en går.
beige Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2013 Ingen som har opplevd det samme?
Lykketroll9 Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Jeg opplevde å få mørke merker på undersiden/siden, rett der hvor spilene stopper. De er ikke like kraftige nå, men jeg tenkte rett og slett at det var fordi den hadde strammet akkurat der. Mulig det er samme årsak hos deg? Går nok over
beige Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2013 Ja, merkene forsvinner hvis jeg bruker sportsbh i stedet.. Bruker jeg for liten str da?
Gjest taco1 Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Jeg får sånne merker der stroppene er, ikke på ryggen, men foran. Hvorfor kommer de merkene og hvordan kan man få de vekk?
Lykketroll9 Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Ja, merkene forsvinner hvis jeg bruker sportsbh i stedet.. Bruker jeg for liten str da? Jeg vet ikke årsaken, men det kan jo være derfor. Eller fordi det var en feil bh-type? Hvis det var din vanlige størrelse, er det nok typen. Men en idé er å måle deg, slik at du finner riktige mål
beige Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2013 Har målt meg, og det skal være rett str... Mulig jeg må slutte å kjøpe bh'er på h&m, cubus og gina
beige Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2013 Jeg får sånne merker der stroppene er, ikke på ryggen, men foran. Hvorfor kommer de merkene og hvordan kan man få de vekk? Hos meg forsvinner de bare når jeg ikke bruker vanlig bh på en stund..
Lykketroll9 Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Er det bare 1 bh du har fått merker etter, eller er det flere? For hvis det er flere, så vet jeg ikke hva det kan være.. Allergi? På meg var det kun 1, og det var kun første gang. Har ikke hatt problemer med den i ettertid. Men veldig kjedelig da, så nesten ut som jeg hadde to ekstra brystvorter på avstand Tok tid før de var helt borte også, men gikk bort av seg selv, og gikk med bh-er som vanlig.
beige Skrevet 7. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2013 Har nå funnet ut at jeg muligens har strammet bh stroppene for mye, har blitt mye bedre etter at jeg løsna de mer
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Jeg har noen slike dessverre, bruker sportsbh mye. Anonym poster: 3b559c5957464c37910433c0912cd33f
cellar Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Jeg har også opplevd dette. Det ser ut som to blåflekker på hver side av puppen. Tror det er på grunn av spilene (for stramt, teit bh eller noe), og det forsvinner ikke om jeg går uten bh på noen dager heller.
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 Jeg har røde merker etter bh'en konstant. Bruker dyre merker som Freya og Fantasie, men de skal sitte superstramt og de rødemerkene er borte på kort tid. Fikk brune merker (nesten som arr) da jeg brukte billigmerker, kan sammenlignes med når man har en for trang bukse og knappen gnager inn i magen. Ville ha byttet til et merke som holder seg stabilt på et sted istedet for å forflytte seg og da igjen lage slike små brune gnagsår-merker.
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 Er det gnagsår de mørke merkene er Jeg er rimelig sikker på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå