Anciol Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er så fryktelig nervøs, da jeg nettopp er blitt "frisk" igjen etter at jeg har isolert meg en del sosialt for å unngå at venner ble dradd inn i mitt mareritt. Nå har jeg endelig kvinnet meg opp til å gjennoppta kontakt med de gamle vennene mine. Men er så nervøs for at jeg feiler som vertinne og klusser til alt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Du kommer til å gjøre det kjempe bra! Ikke tenk på at du kommer til å feile for da gjør du det. Visualiser deg en kjempe hyggelig kveld og det er det du vil få. Jeg skjønner at du er nervøs, men ta deg en shot før de kommer så kanskje du slapper litt mer av? Anonym poster: 77a3b01c2a95ba92655603afcc141c8e
Lunaire Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Sørg for å ha klart så mye som mulig dagen før, slik at du kan slappe skikkelig av på selve dagen. Unn deg et deilig hjemme-spa, kom i god stemning og prøv og tenk at dine venninner helt sikkert kommer til å kose seg i ditt nærvær igjen. Kanskje vil det føles litt rart i begynnelsen, men det tar seg nok fort opp. Lykke til
Anciol Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2013 Lager vårrull fyllet dagen før så jeg kan, steke det i platene neste dag:) og handler inn snacks og drikke:=)! Men allikevel er jeg fortsatt redd!
Charmander Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Det ordner seg, verten har alltid en annen oppfatning av festen enn gjestene. Husk å ordne noen musikk spillelister på forhånd så ser det jo ut som det aller meste er på stell.
Cathrine88 Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Jeg var nylig på fest hos en venninne i samme situasjon som deg, og i mine øyne kunne hun ikke ha klusset det til dersom hun prøvde engang. Det er altfor hyggelig å ha venninnen sin tilbake på beina til at man gidder å bry seg om uviktige ting som vertinneegenskaper. Dette kommer til å gå kjempebra! 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Når jeg kommer på besøk til en av vennene mine, og hun lager i stand god mat, så har jeg ikke tenkt tanken en gang på hvordan veninna mi var som "vert". Uansett om maten har blitt svidd, eller om hun har glemt å kjøpe noe, så gjør det ingen verdens ting. Vi bare ler sammen og bestiller til slutt mat hjem. Det går nesten ikke ann å "faile" som vertinne. Det er ikke en forsamling du skal være med, men gode venner som skal være der og hjelpe til om du mangler noe/ikke får det til. De tenker nok at du er kjempeflink som har laget vårruller. Maten blir nok kjempegod!! Anonym poster: 5b2180036bf202c43b708db82e42bd7d 2
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Husk å handle dopapir, men resten er det egentlig lite som kan gå grundig galt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå