Gå til innhold

Dere saboterende, destruktive, slarvende slarver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følte bare for å sende en liten tankevekker til dere skravleslarver der ute som nyter å kakle og goble sladder og rykter angående sexlivet til menn dere har vært i senga med. Som bare må slarve og advare andre jenter om rutiner og opplegg og slenge rundt med et ene player - og rundbrennerrykte etter det andre. Mens dere hånlig nyter det å få ødelagt potensielle nye ligg for menn der ute og unnskylder den bedritene oppførselen deres med at dere "redder" andre jenter fra og bli såret slik som deres egne skjøre relasjonsemosjoner, så vit følgende.

Det eneste dere oppnår ved dette skadefroegoet deres er å ødelegge for dere selv. De fleste menn tåler da å å tomhent fra byen en gang i ny og ned, men for hver gang dette skjer, dessto svakere kort har dere å stille med. de ryktene dere setter ut faller tilbake på dere selv. Dere får slarverykter, som er det mest laverstående stempelet man kan ha. Ikke ødelegger det bare potensielle forhodsmakkere dere desprat og håpfylt klynger dere til som en blodtørstig flått, men andre sjalu, eeisyke jenter som sitter på "saftig informasjon" om gutta som bare ville ligge med dem bruker dere til å sende ut nye rykter for seg for selv å dodge the bullet. Slutt og slarv og sleng med leppa om andres private framtoning og motiver til det annet kjønn om dere ikke har lyst til å ende opp som evig singel og enda bitrere enn dere er per i dag. dere gjør dere tilslutt så upulbare at dere ikke engang får nye "erfaringer" med menn dere kan slarve til andre jenter om.

Og er du ikke selv en ussel slarve, har du garantert venninner som er det, så om du ønske dem godt ber du dem slutte med tøvet med det samme.

Anonym poster: f9d94e7a4ee87fc836876558c012747e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK.

Anonym poster: c242d68fe455cf69145f20218807e673

• Liker 3
Skrevet

Så hva ønsker du at skuffede jenter/kvinner skal gjøre? Lyve, og si at du var topp i senga?

Anonym poster: 98b57cf5a2c8d8be005a40bb2beaf48d

• Liker 10
Skrevet

Så hva ønsker du at skuffede jenter/kvinner skal gjøre? Lyve, og si at du var topp i senga?

Ikke prøv å provoser engang, jeg gidder ikke la meg provosere av lavmålet ditt. Det er å lyve de stort sett gjør .Intimkvaliteten min har aldri vært problemet, Det er slarvingen om motiver og antall hakk i sengestolpen som er utingen. Og selvfølgelig bevist feilaktig nedvurdering av herligheten de mottok.

Skrevet

Ikke prøv å provoser engang, jeg gidder ikke la meg provosere av lavmålet ditt. Det er å lyve de stort sett gjør .Intimkvaliteten min har aldri vært problemet, Det er slarvingen om motiver og antall hakk i sengestolpen som er utingen. Og selvfølgelig bevist feilaktig nedvurdering av herligheten de mottok.

Oida hvilket ego.. Det er ikke rart det går negative rykter om deg nei..

• Liker 12
Skrevet

Ble det ikke noe på deg i natt? Pga slarving??? Hahahaha! Slutt og sleng rundt med pikken da vet du;)

Skrevet

Hvem har sagt at dette handler om meg personlig? Skjerp dere. Jeg snakker generelt, og er dere ærlig med dere selv vet dere at dette er et utidig problem dere steller i stand. Ønsker dere selv at deres sønner skal bli utsatt for sånn ryktespredning? Prø å tenk lengere enn nesetippen.

Skrevet

Og selvfølgelig bevist feilaktig nedvurdering av herligheten de mottok.

:kyss2:

Anonym poster: d2dea0cf1da96e0110891bd30e273603

• Liker 3
Skrevet

Hahahaha :skratte: Jaggu rette plassen du sutrer på gitt! Fikk ikke med deg dame hjem fra byen så da hiver du deg over pc'n å letter ditt hjerte på KG.....

Anonym poster: 954a526672e62938b4b951256326b36a

• Liker 5
Skrevet

Hvem har sagt at dette handler om meg personlig? Skjerp dere. Jeg snakker generelt, og er dere ærlig med dere selv vet dere at dette er et utidig problem dere steller i stand. Ønsker dere selv at deres sønner skal bli utsatt for sånn ryktespredning? Prø å tenk lengere enn nesetippen.

Ønsker du at din datter skal måtte høre slikt tullprat fra en slik selvforherligende fyr?

• Liker 6
Skrevet

Hvis sønnen min får seg ett slikt rykte har han mest sannsynlig fortjent det. Og burde skjerpe seg deretter.

I mine yngre dager så "slarvet" jeg nok, og jeg skal si deg jeg fikk noen takk for advarselen i ettertid!

Så jeg fikk ikke noe dårlig rykte av å si ifra, tvert imot.

Anonym poster: 6a25d7e0be432827a36d5bbf9dc0e386

• Liker 6
Skrevet

Ikke prøv å provoser engang(...)

Siden du har tatt på deg bryet om å lage denne tråden så er det jo tydelig det allerede har provosert:P

Og hva med å tenke lengre enn kuken din når, ikke at jeg tror det er så langt, for jeg kan si det samme om menn. Slarver som om dere har munndiare. Men sånn går det vel når dere bare har blod nok til ett hode av gangen.

Anonym poster: 0f937aee8a3257cab54651f75a984da6

• Liker 3
Skrevet

Hvem er "dere", Ts?

Jeg personlig har aldri snakket med venninner om menns prestasjoner i senga da jeg var ung og singel.

Har heller ikke opplevd at venninner har fortalt meg noe om temaet.

Nå har jeg faktisk en sønn i tjueårene som neppe ville kjenne seg igjen i det du skriver.

Om du ikke vet det så er det mange brukere på Kg, som meg, som er godt voksne.

Hvordan snakker forresten dere unge menn om damene dere fikk med dere hjem og i seng etter en tur på byen?

Anonym poster: d2dea0cf1da96e0110891bd30e273603

• Liker 3
Skrevet

Jeg følte bare for å sende en liten tankevekker til dere skravleslarver der ute som nyter å kakle og goble sladder og rykter angående sexlivet til menn dere har vært i senga med. Som bare må slarve og advare andre jenter om rutiner og opplegg og slenge rundt med et ene player - og rundbrennerrykte etter det andre. Mens dere hånlig nyter det å få ødelagt potensielle nye ligg for menn der ute og unnskylder den bedritene oppførselen deres med at dere "redder" andre jenter fra og bli såret slik som deres egne skjøre relasjonsemosjoner, så vit følgende.

Det eneste dere oppnår ved dette skadefroegoet deres er å ødelegge for dere selv. De fleste menn tåler da å å tomhent fra byen en gang i ny og ned, men for hver gang dette skjer, dessto svakere kort har dere å stille med. de ryktene dere setter ut faller tilbake på dere selv. Dere får slarverykter, som er det mest laverstående stempelet man kan ha. Ikke ødelegger det bare potensielle forhodsmakkere dere desprat og håpfylt klynger dere til som en blodtørstig flått, men andre sjalu, eeisyke jenter som sitter på "saftig informasjon" om gutta som bare ville ligge med dem bruker dere til å sende ut nye rykter for seg for selv å dodge the bullet. Slutt og slarv og sleng med leppa om andres private framtoning og motiver til det annet kjønn om dere ikke har lyst til å ende opp som evig singel og enda bitrere enn dere er per i dag. dere gjør dere tilslutt så upulbare at dere ikke engang får nye "erfaringer" med menn dere kan slarve til andre jenter om.

Og er du ikke selv en ussel slarve, har du garantert venninner som er det, så om du ønske dem godt ber du dem slutte med tøvet med det samme.

Kunne ikke blitt mer enig, men da må dette gå begge veier. Altså for gutta og, ei jente er ikke en hore bare fordi hun liker å ha sex utenom forhold ;)

• Liker 3
Skrevet

Min oppfattelse er at kvinner selv velger hvem de vil ha med seg hjem fra byen, uavhengig av hva andre folk sier.

Hvis ikke hadde nok flere av mine venninner vært single i dag.

(Og for ordens skyld: Nei, jeg sto ikke for sladderet.)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du glemte å tilføye en sak i HI, som også er den viktigste slik jeg ser det.

Er sexen dårlig mellom to personer, så kan ikke den ene ta skylden for dette! Kjemi!

Er sexen dårlig etter én runde eller to pga prestasjonsangst, så er det fortsatt ikke bare den ene parten som kan bebreides.

Man er to (eller fler) hvor begge må både kommunisere og samarbeide for at det skal bli godt.

Tror denne slarvingen du har vært borti ville vært helt annerledes om dette var i bakhodet. Hvis det var rett type sladder jeg tenkte på her.

Endret av minibelle
  • Liker 2
Skrevet

Det høres veldig ut som sladrekjerringene vant kampen :skratte: Jeg har til dags dato alltid fått rett info om personer, men det går ann å forandre seg selvfølgelig. Jeg går ikke rundt selv å advarer andre, det til tross for at jeg har kompiser som er akkurat som sladrekjerringene sier om deg ;)

Skrevet

Jeg har aldri advart noen fra noen, men jeg har spurt retoriske spørsmål a la "vil du virkelig være med han hjem?skal du virkelig dra for et 10min dårlig fylleknull og angre deg i hele morgen, eller dra hjem til meg så kjøper vi kebab på veien?" De fleste gangene har kebaben virker mer interessant....

Jeg har også beskyttet venniner fra å nærmest bli nachspielvoldtatt, der de så drita at de ikke kan stå henger på en randoms fyr sin skulder og ikke vet omtrent hva de heter eller hvor de er. Da har jeg satt en stopper for det for jeg mener at du som en oppegående ikke fullt så full mann IKKE skal dra med deg en som nesten ikke kan gå. Når man er så borte så klarer man ikke å tenke over hva man gjør og vil aller helst kanskje sove. De kan til og med være av typen som legger seg ute i 10 minus fordi de er så dritings at de omtrent ikke fryser. Da har jeg opplevd sure kommentarer om at jeg er cockblocker. Nei, jeg er IKKE cockblocker, jeg vil bare ikke bidra med et nytt voldteksoffer på statestikken.

Uansett TS, jeg tror du fikk det du fortjente.

• Liker 5
Skrevet

Som bare må slarve og advare andre jenter om rutiner og opplegg og slenge rundt med et ene player - og rundbrennerrykte etter det andre. Mens dere hånlig nyter det å få ødelagt potensielle nye ligg for menn der ute og unnskylder den bedritene oppførselen deres med at dere "redder" andre jenter fra og bli såret slik som deres egne skjøre relasjonsemosjoner, så vit følgende.

Altså, du prøvder deg på venninner av tidligere erobringer, og blir sur fordi den tidligere erobringen sier "han sa det samme til meg, Han er en player/rundbrenner, og vil bare ha et ligg, ingenting mer"?

Dette er ikke å slarve, dette er å dele en erfaring!

Anonym poster: cb7875551baccecbd7dbee363168b420

• Liker 4
Skrevet

Bare fornuftig å advare venninner om rundbrennere (player).

Dårlig venninne hvis du ikke gjør det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...