Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er litt full, så beklager skrivefeil. Jeg har da en samboer/kjæreste som er ganske full akkurat nå. Han har prøvd å kysse bestevenninna mi flere ganger idag, pluss stryket hun litt rundt omkring mens vi satt på utestedet. Bestevenninna mi kom å fortalte det selv og jeg fikk se det selv etter det opptil to ganger. Han er av typen som HATER utroskap, så hvordan skal jeg tolke dette? Er litt lei meg nå, og sover i sofaen isteden for i senga med han.. hvordan skal jeg takle det? Hva hadde dere gjort?

Anonym poster: 39fb1ea0fe2c63c8302165478c999474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjøre det slutt? Ikke akseptabel oppførsel, selv i fylla.

Anonym poster: ac4c3b0bf3acadc7ad33c3bcaac183e5

• Liker 12
Skrevet

Selvfølgelig hater han utroskap, når det skjer HAN.

Jeg ville tatt det opp å lurt hva faen han driver med.

Anonym poster: 38f69d6870771cf9dc73a0d5203ff5aa

• Liker 19
Skrevet

Hadde nok gjort det slutt.

• Liker 3
Skrevet

jeg må ta det opp med han imorgen, ingen vits nå som han så vidt klarer å stå på beina. jeg bare skjønner ikke at HAN som hater utroskap mer enn alt annet, klarer å finne på noe sånt! vi har vært sammen i 3 år nå, og at han finner på noe sånt er helt utrolig! jeg er så lei meg nå, trudde aldri dette om han! har noe andre opplevd noe lignende?

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig hater han utroskap, når det skjer HAN.

Jeg ville tatt det opp å lurt hva faen han driver med.

Anonym poster: 38f69d6870771cf9dc73a0d5203ff5aa

Det han driver med kalles "double standard".... på engelsk. :sleep:

Anonym poster: 7b4a38b29da8a63a66bb4a474f67619f

• Liker 6
Skrevet

jeg må ta det opp med han imorgen, ingen vits nå som han så vidt klarer å stå på beina. jeg bare skjønner ikke at HAN som hater utroskap mer enn alt annet, klarer å finne på noe sånt! vi har vært sammen i 3 år nå, og at han finner på noe sånt er helt utrolig! jeg er så lei meg nå, trudde aldri dette om han! har noe andre opplevd noe lignende?

Er nesten litt redd for at det ikke er første gang han har gjort sånt?

Anonym poster: ac4c3b0bf3acadc7ad33c3bcaac183e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri akseptert sånn oppførsel fra typen. Det faktum at han er full er ingen unnskyldning. De fleste utroskap skjer nettopp når det er alkohol innblandet. Du er full, ts, legg deg for å sove og ta dette opp med ham i morgen, når begge er edru.

Skrevet

Hvordan tolke det? Tolk det til at han er imot utroskap så lenge det går i hans disfavør. Tolk det også til at han har lyst til å knulle venninnen din. ;)

• Liker 9
Gjest Tidssone
Skrevet

Din eks-samboer prøvde å kysse din venninne, mener du?

• Liker 6
Skrevet

Hold oss oppdatert når dere våkner. Håper du gir ham en oppstrammer.

Anonym poster: 5d31a35b7fa9efa37030efe9fcd33f50

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenk nøye gjennom om dette er noe du kan godta! Jeg for min del hadde pakket bagen og dratt med meg den fyllesyke kroppen min langt vekk fra han, tenk om han oppfører seg sånn når du ikke er med på fylla også..

Endret av Inwe
  • Liker 1
Skrevet

Tenk nøye gjennom om dette er noe du kan godta! Jeg for min del hadde pakket bagen og dratt med meg den fyllesyke kroppen min langt vekk fra han, tenk om han opphører seg sånn når du ikke er med på fylla også..

Og de fleste prøver vel "oppfører" seg da de er ute med dama. Så hvordan han da oppfører deg da madammen er hjemme er ikke bedre antageligvis..

Skrevet

HVordan gikk det? Omtrent akkurat det samme skjedde med meg og xn, vi var på byen, (hadde vært sammen i flere år) og han drakk mye, også snur jeg meg og ser han står og klenger på ei "vennine" av meg.. Så ser jeg de kysser.. For å si det sånn... Vi er IKKE sammen i dag.. Jeg ble med en veninne hjem den kvelden, og kom dagen etter å pakket tingene mine.... Det er IKKE greit... KOm jo også frem etterhvert at dette var sånn han oppførte seg på byen... IDIOT! Nei ta en real samtale med han.. Hadde det vært meg hadde jeg dratt...

• Liker 1
Skrevet

nei..uakseptabelt... og jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan søndagen har vært for deg?

Skrevet

Om du ikke synes det er akseptabel oppførsel, så tenk nøye gjennom om dette er nok til å kaste han på dør for. Dere har vert sammen i tre år. Hva med å prøve å jobbe seg gjennom det? Svært få mennesker går feilfrie gjennom et samliv.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

En bra kjæreste hadde spurt ham om han hadde lyst til å hooke opp med hun venninna, og så ordnet det sånn at han fikk smake litt på henne. Ja da ja da, for mye å be om, jeg vet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...