Gå til innhold

Enda en tråd om aldersforskjell!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er interessert i en mann som er eldre enn meg, han er 43 or jeg er 30. Synes han er herlig, kjekk, vi har felles interesser - men er litt skeptisk til alderforskjellen! Greier egentlig ikke å svare meg selv på hvorfor jeg er skeptisk.

Noen som har gode/dårlige erfaringer?

Anonym poster: ea6baf091ca78d5d4e894ce78bb32fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da dere er voksne er det ingen hinder. ;)

Anonym poster: b31ddf3ea5241078ac14729e1a1124b9

Skrevet

Kan ikke se at aldersforskjellen skal vere noe hinder for kjærligheten :).

Skrevet

Mine foreldre har 14 år i mellom seg og det virker ikke som om de har noen problemer med å leve med denne forskjellen siden de har vært gift i30 år.

Så jeg tror at om man har felles interesser og er på samme plan"i livet så tror jeg alder erhun et tall :)

Men om du nå tenker at aldersforskjellen blir et problem så blir den nettop det !

Skrevet

Jeg prøver å finne ut om den kan være et problem, har kun vært med menn som er samme alder som meg eller yngre tidligere - da har jeg ofte følt at de er umodne eller ikke på samme plan som meg når det kommer til framtidsdrømmer og interesser.

Tenker også at om det funker, kan det komme en dag hvor han er en gammel gubbe (ja satt på spissen!) som ikke orker noe og jeg føler meg ensom, men det kan jo skje med folk som er på min alder også.

Er uansett i bli kjent fasen, så får se hvor det tar meg!

Bra å høre at ingen har dårlige erfaringer med dette.

Anonym poster: ea6baf091ca78d5d4e894ce78bb32fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...