Gå til innhold

MLM - Hva er deres erfaringer?

Lykketroll9

Anbefalte innlegg

Jeg vet denne tråden kommer til å bli bombartert med mange negative kommentarer, men jeg prøver likevel. Jeg jobber selv med MLM (multi-level-marketing) og er veldig fornøyd med det (kommer altså ikke til å slutte)! Finnes mange typer av dette, og mange forskjellige produkter det er snakk om. Hva er deres erfaringer med dette? :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Eg vart forsøkt verva av ei venninne for nokre år sidan, huskar ikkje kva det gjaldt, men det var MLM. Det førte til eit brot mellom oss, for eg opplevde det som ei enorm feilvurdering av henne å tru at eg ville kome til å misbruke mitt private nettverk ved å prøve å selge produkt til vennar og kjente. For meg ville det vere noko av det pinlegaste eg kunne tenke meg, å skulle dra opp såpe, juice eller vaskeprodukt enten fysisk eller som tema i ein samtale mellom vennar. Eg ville føle meg som ein komplett idiot. Så då vart det veldig tydeleg for meg at dette ikkje var rett for meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart forsøkt verva av ei venninne for nokre år sidan, huskar ikkje kva det gjaldt, men det var MLM. Det førte til eit brot mellom oss, for eg opplevde det som ei enorm feilvurdering av henne å tru at eg ville kome til å misbruke mitt private nettverk ved å prøve å selge produkt til vennar og kjente. For meg ville det vere noko av det pinlegaste eg kunne tenke meg, å skulle dra opp såpe, juice eller vaskeprodukt enten fysisk eller som tema i ein samtale mellom vennar. Eg ville føle meg som ein komplett idiot. Så då vart det veldig tydeleg for meg at dette ikkje var rett for meg.

Nei tydeligivs ikke rett for deg nei. Så du velger å bryte med henne bare fordi hun driver med business? Hva om hun hadde startet kafe og spurt venner og kjente om å komme innom å kjøpe en kaffe er det også gale eller?

Anonym poster: a0e550960c3bae159c846ca79f40d3f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg veldig godt! :) Å prakke på personer noen produkter er jeg ikke personen til selv! Jeg er som person ganske sjenert, og ville ikke i min villeste fantasi presse på mine nærmeste noen produkter bare for å tjene penger selv!

Jeg gikk selv på produktene i nesten et år, og merket enorm forandring! Ble kvitt migrene, astma og har rett og slett ikke vært syk på det året.. Det blir da litt annerledes, da jeg bare anbefaler produkter - siden jeg har merket forskjell selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tydeligivs ikke rett for deg nei. Så du velger å bryte med henne bare fordi hun driver med business? Hva om hun hadde startet kafe og spurt venner og kjente om å komme innom å kjøpe en kaffe er det også gale eller?

Synes det er ganske interessant at du sammenligner MLM med det å drive kafè, viser jo bare hvor hjernevasket du er i forhold til dette.

Om man f.eks driver kafè, så påtvinger man ikke folk en udugelig og unødvendig tjeneste, som som oftest MLM er. Det er jo som oftest bare dritt og svindel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil som sagt nevne at det finner mange forskjellige typer av MLM - noen seriøse med produkter som gir det de lover, og de som kun vil tjene penger på produkter som kun er fyllmasse. Ikke ta alle under ett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forstår jeg veldig godt! :) Å prakke på personer noen produkter er jeg ikke personen til selv! Jeg er som person ganske sjenert, og ville ikke i min villeste fantasi presse på mine nærmeste noen produkter bare for å tjene penger selv!

Jeg gikk selv på produktene i nesten et år, og merket enorm forandring! Ble kvitt migrene, astma og har rett og slett ikke vært syk på det året.. Det blir da litt annerledes, da jeg bare anbefaler produkter - siden jeg har merket forskjell selv :)

Placebo.

Anonym poster: 809a5eab8afe4ed3fba5535343385375

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernevasket eller uvitende som du, vet ikke hva som er verst. MLm er et ledd innenforr direktesalg som omsetter for over 120 millarder usd årlig og har over 30 millioner distributører. tror du bør gjøre din research før du spyr ut av deg tull.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Nei, eg braut med henne fordi då ho spurte meg om dette forsto eg at ho ikkje kjente meg i det heile tatt. Ho forsto ikkje kven eg var og korleis eg var. Ho kunne ikkje begripe at det ville vere eit sosialt sjølvmord for meg i den posisjonen eg var å byrje med noko tilsvarande det ho dreiv med. Difor braut eg med henne. Vi har litt kontakt på facebook no, ho driv ikkje med dette lenger, og har gjort enkelte andre forandringar i livet sitt som gjer at alt ser annleis ut no. Men eg braut altså ikkje med henne fordi ho "dreiv business".

Når det er sagt har eg inga tru på mlm og andre pyramideliknande salgsformer, der målet er å bygge distributørar under seg. Som irrlys seier over her, det er som oftast berre dritt og svindel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Placebo.

Har du bevis for at det er placebo når du ikke kjenner denne kvinnen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Har du bevis for at det er placebo når du ikke kjenner denne kvinnen?

Viss produkta hadde hatt medisinsk effekt hadde dei blitt nettopp det: Medisin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selskaper som har eksister i 30+ år er bare svindel og pyramide? Tror du bør gjøre din research!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Piss prreik, tror du kun det er medisin som kan få folk i bedre form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Piss prreik, tror du kun det er medisin som kan få folk i bedre form?

Nei, men det er berre medisin som kurerer migrene. Astma kan delvis kurerast, iallfall forbetrast drastisk, av fysisk aktivitet. På migrene har fysisk aktivitet berre sporadisk effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

“Let food be thy medicine and medicine be thy food”

Hippocrates

Helt enig der! Det er bare synd at mer og mer mat blir tilsatt av tilsetningsstoffer som ikke er bra for kroppen..

Jeg var tidligere kun opptatt av medisiner og leger, men ingenting har hjulpet meg så mye med energi og migrene som dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der! Det er bare synd at mer og mer mat blir tilsatt av tilsetningsstoffer som ikke er bra for kroppen..

Jeg var tidligere kun opptatt av medisiner og leger, men ingenting har hjulpet meg så mye med energi og migrene som dette :)

Like nyttig mot migrene som luft er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av legen min (som er overlege og spesialist på lever) om å holde meg unna Livex-tabletter. Jeg har autoimmun hepatitt. Så det med at de er bra for å rense leveren er rent tull.

Merkelig at slike "vidundermedisiner" aldri kurerer reelle sykdommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...