Gå til innhold

Kan man bruke noen balsam i hodebunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet man ikke skal bruke balsam i hodebunnen, men den balsamen jeg har står det maseres i hodebunnen. Dette er balsam fra helsekosten uten sls. Noen som vet om dette er lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisører masserer balsamen inn i hodebunnen, så kan ikke være farlig akkurat. Jeg gjør det selv av og til og merker ikke noen forskjell fra når jeg ikke gjør det ihvertfall.

Anonym poster: 613813793c156ba513b3166f23d6bdf2

Skrevet

Er vel noe greier med at det kan ødelegge fuktbalansen i hodebunnen eller noe. Men jeg bruker balsam i hele håret og hodebunnen og det går helt fint.

Prøv da vel, det er ikke farlig hvertfall! Håret detter ikke av eller noe sånt ;)

Skrevet

Ja sikker ikke farlig men sliter med fett hår som jeg har fått orden på. Har hørt at man får lettere fett hår hvis man bruker balsam i hodebunnen.

Skrevet

Ja sikker ikke farlig men sliter med fett hår som jeg har fått orden på. Har hørt at man får lettere fett hår hvis man bruker balsam i hodebunnen.

Nettopp dette! Det er jo ikke farlig, men man får lett fett hår av balsam i hodebunnen.

Bruker vanligvis balsam kun i lengdene, men hender seg jeg tar hele håret en gang i blandt, spesielt etter hårkur, og selv merker jeg ikke noe forskjell(men nå vasker jeg håret mitt hver dag da så det rekker liksom ikke å bli fett).

Skrevet

Nei. det er ikke farlig når den er fra helsekosten, den ikke holder nok ikke silikon, mineraloljer eller annet dritt som kan tette hårsekkene. Husk at det er mange som bruker balsammetoden og vasker kun håret med balsam. Det går helt fint og mange opplever å få mindre fett hår enn tidligere.

Anonym poster: 3cdf84749fd165362affe9e649eb2c74

Gjest Olseen91
Skrevet

Det eneste er at håret kan bli fett. Hvilken balsam er det? Hvis det er en i en serie for hodebunnsprolemer, så skal du bre massere i hodebunnen iallefall..

Gjest Olseen91
Skrevet

"Stimulerer og balanserer hår og hodebunn" står det, så da er det bare å ha det i hodebunnen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...