Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan være sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Enda en tråd som handler om eksen!

Ble slutt mellom meg og typen for 4 mnd. siden, grunnen var vel at vi ikke helt klarte å møte hverandres krav og behov, men stort sett hadde vi det veldig fint.

Han som dumpa og skyldte på manglenede følelser.

Etter et par uker med minimal kontakt begynte vi å henge sammen igjen, som venner, men ting har sklidd litt ut og blitt fysisk også.

Nå sees vi flere ganger i uka, lager middag, ser film, går ut på ting sammen osv.

Vi har det bare så fint sammen, alt er så avslappa og koselig. Han bryr seg virkelig om meg, passer hele tiden på at jeg har det bra! Han er klar på at han ikke takler fysisk kontakt, for det blir forvirrende. Likevel stryker han stadig på meg, tar ofte armen rundt meg, brått holder han meg i hånda. Sånne småting, tar han også innimellom i å stirre på meg. Føler at vi på mange måter er så trygge på hverandre, vi trives i hverandres selskap. Problemet mitt når vi har det så fint er vel i hovedsak at jeg bare ikke skjønner hvorfor vi ikke kan være sammen :S

Jo mer vi sees jo mer innser jeg at jeg elsker han, og det er veldig vondt. Tror ikke han føler noe som helst for meg! Bortsett fra vennskapelig.

Noen som har hatt en lignende relasjon med eksen? Vet jeg burde kutte ut, men klarer bare ikke!

Anonym poster: 492cc8088a5696bc2e7580870c271168

Videoannonse
Annonse
Gjest Monique
Skrevet

Det første jeg tenker er: Hvorfor være med noen som ikke ønsker å være med deg? Jeg skjønner at denne kontakten dere har hatt i etterkant har gjort deg forvirret, men det er et ganske kjent faktum at har han dumpet deg én gang, så vil han mest sannsynlig gjøre det igjen. Han burde ha holdt seg god for å ta opp kontakten igjen, for hvis han har endret mening burde dere bare ha blitt sammen igjen med én gang i stedet for å gå rundt grøten. Hvis han bare er usikker så burde han finne ut av det på egenhånd.

Den som har blitt dumpet er som oftest den svakeste i etterkant, ikke nødvendigvis psykisk, men fordi den blir overumlet av bruddet og ikke når å "ta seg inn" før dumperen er på døra å vil henge igjen.

Ikke fall i fella, kjære deg, for du må huske på at han mest sannsynlig hadde tenkt en stund på å dumpe deg før han faktisk gjorde det, men gutter er ofte slik at når de ikke har "noen i bakhånd" eller ikke finner noen rimelig kjapt etter et brudd, så er den såra fuglen de levnet bak seg et lett bytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...