Gjest Sara Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Er i et ganske dårlig forhold nå med mye krangling og dritt. Men jeg klarer bare ikke å gå fra han og alt vi har sammen. Er redd for å ikke finne en annen og å bli alene. Lurer på om det går an å være i et godt forhold eller om alle forhols blir dårlig etterhvert. Vil bare ha en mann som setter pris på meg og gir meg kjærlighet
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Forhold er arbeid, hvis ikke begge gjør en viss insats vil det ikke fungere. Anonym poster: 1c4b4d7e562a6f2bdebd2078893b1330 2
GammelKaktus Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Det er vel bedre å være alene å ha det bra enn å være sammen med en du bare krangler med... 2
Rubies_ Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Bedre å være alene enn i et dårlig forhold, tenker nå jeg. Og ja, det finnes ekte og god kjærlighet. Og om du fortsetter i et dårlig forhold, vil du aldri finne denne gode, ekte kjærligheten du har lyst på. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Jeg vet ikke hvor gammel du er + du sier du er i et dårlig forhold, for det første ville jeg ha prøvd å jobbe sammen hvis dere har noe veldig bra sammen. Snakk sammen. Hvorfor dere krangler? Hva mangler dere i et forhold? Det er viktig med masse kjærlighet hver dag! HVis det er stress? lite tid til hverandre? gått lei av hverandre siden dere ikke egentlig passser sammen? ulike interesser osv........ Jeg synes det er bedre å være lykkelig som singel enn ulykkelig i et forhold, husk du lever bare en gang i livet. Vil du være ulykkelig i 80 år til? Jeg og min tidligere ex kranglet en del - jeg tenker som deg : Er redd å være alene, men så gikk vi fra hverandre. Jeg fant min første stor kjærlighet som 32 år! Er så utrolig lykkelig for tiden, vi tuller, erter, ler og gjør så mye ting sammen og sier masse gode ord og gir masse kjærlighet hver dag. Har en del mest samme interesser og viktig med balanse med våres personligheter slik vi matcher helt utrolig! Vi krangler svært sjeldent - bare når det er noen ting vi er uenige, det er sunt, men å krangle hver dag er det ikke bra! Jeg synes det er verdt å gå fra et forhold man ikke har det bra - viktig med en ekte god kjærlighet som kan være din god kjæreste som gjør deg glad hver eneste dag! Du gleder deg å våkne og sove sammen. Være god far til barna dine, forståelsesfull, flink med omsorg osv. Dumt å krangle når man prøver å få familie/eller har. Det går utover. Tenk deg gjennom nøye! Om du er ung, er det masse nydelige fisk i havet du kan møtes en dag Chicko Anonym poster: c13accd5f087e1d52c90e093b89c5a74 1
Gjest Mann 40 Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Er i et ganske dårlig forhold nå med mye krangling og dritt. Men jeg klarer bare ikke å gå fra han og alt vi har sammen. Er redd for å ikke finne en annen og å bli alene. Lurer på om det går an å være i et godt forhold eller om alle forhols blir dårlig etterhvert. Vil bare ha en mann som setter pris på meg og gir meg kjærlighet Ja, helt klart! Har hatt en jobb med eldre mennesker der jeg har møtt mange par på 70++ som virket å være oppriktig glade i hverandre...
Havbris Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Alle forhold blir ikke dårlige etterhvert. Som med alt annet reisverk må det vedlikeholdes, ellers forfaller det. Velg hverandre hver eneste dag, og ønsk hverandre det beste. Vi er et team som drar lasset sammen, og skal ikke være i krig der det gjelder å ha rett.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Det finnes definitivt ekte og god kjærlighet, og jeg tror at selv om en har gjort seg mest dårlige erfaringer og tror kjærlighet er vanskelig eller noe en ikke egner seg til, kan en få oppleve god kjærlighet. Men da må man ta noen viktige valg - komme seg ut av forhold som ikke er bra (dersom det ikke nytter å jobbe med å få det på rett kjøl igjen), kjenne på magefølelsen osv. I tillegg til at en kan jo ikke bare "få" et godt forhold; ens egen rolle har noe å si for hvordan det vil fungere. Jeg tenkte lenge som deg da jeg var i et forhold hvor vi kranglet ofte, men da vi endelig gjorde det slutt var det helt tydelig at det var rett avgjørelse. Det gikk ganske fort å trives som singel (mye bedre enn i forholdet...), og vi har begge møtt kjærester vi passer mye bedre sammen med i ettertid, ganske raskt til og med. Jeg er helt overrasket over hvor lett det er å være sammen med nåværende kjæreste; vi har det kjempegøy, snakker veldig godt sammen, er snille med hverandre, gjør ting sammen, har en bevisst og kompatibel innstilling til hvordan vi vil ha det osv. Anonym poster: bbee14525e221980398a7111b3326c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå