^me^ Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 jeg trenger noen nye gode sminkekoster, hvilke merker er gode? har noen av the body shop sine fra før og er fornøyd med de, men de er ganske dyre synes jeg...
Antheia Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Søk på de samme merkene du har prøvd på ebay. =) Mest sannsynlig billig(ere) der. Endret 16. februar 2013 av Antheia
Gjest BabyBlue Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Samantha Chapman sine real teqniques er billige og gode børster som er lette å vaske og som ikke røyter i det hele tatt. Dyrevennlige buster i et syntetisk, mykt materiale. Blushbørsten er helt genial på pigmentert blusher og solpuddere, du plukker bare opp bittelitt.
Britt Banditt Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Sjekk iherb.com Jeg syns de jeg har fra EcoTools er gode, og de var billige (har et sett til øyne, og en kost til rouge). De har også noen litt dyrere fra Samantha Chapman som har fått skryt i tråden om iherb her på kg, tror jeg.
Gjest BabyBlue Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Sjekk iherb.com Jeg syns de jeg har fra EcoTools er gode, og de var billige (har et sett til øyne, og en kost til rouge). De har også noen litt dyrere fra Samantha Chapman som har fått skryt i tråden om iherb her på kg, tror jeg. Ecotools er gode børster de også, men synes at RT børstene har en bedre tanke bak designet på hver børste. Nå er ecotools og RT børstene laget av akkurat de samme folkene, men siden RT børstene er laget i samarbeid med en makeup artist og har et mer iøyenfallende design er de selvfølgelig dyrere. Handler egentlig bare om hva man trenger og hvor "advanced" man er. Men solpudder kosten til ecotools er genial til å buffe inn mye pudder om gangen :D Miljøvennlige er de også ^^ Også har både RT og ecotools store kit til gode priser, så da får man mye for pengene.
^me^ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2013 (endret) hva er RT? (never mind...fant ut at det mest sannsynlig var Real Tecniques av Samantha det var snakk om etter å ha kikket litt på iherb ) Endret 16. februar 2013 av ^me^
Gjest BabyBlue Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Real teqniques, jeg gidder bare ikke skrive fult navn hver gang. Beklager om jeg forvirret deg
^me^ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2013 tusen takk!ser ut som at det blir en av delene...klarer ikke å bestemme meg
^me^ Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2013 finnes det annen sminke som er god på iherb?
Gjest BabyBlue Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 har ikke testet så mye, men eyelinerne til physicians formula er ganske gode
Isd Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Enig i det som sies om RT-kostene! Elsker spesielt blush-brushen min - så mye at jeg måtte kjøpe en til Er også veldig fornøyd med dette settet. Den største kosten er den beste jeg har brukt til mineralpudder! Konturkosten er perfekt til å legge highlightpudder på kinnben osv. Anbefales
sara-ellis Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har hørt godt om kostene til Everyday Minerals og Sigma, men jeg vet ikke hva du ser på som dyrt da jeg ikke vet hva kostene hos TBS koster
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Hva heter slike koster man kan bruke til (tørr) eyeliner?
Gjest BabyBlue Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Hva heter slike koster man kan bruke til (tørr) eyeliner? Angled eyeliner brush? Synes i hvert fall de funker best til pudder.
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 Angled eyeliner brush? Synes i hvert fall de funker best til pudder. Jeg må ha en sånn og aner jo ikke hva de engelske navnene på alt er... Tenkte å bruke den veldig mørkebrune øyeskyggen min som eyeliner.
Gjest BabyBlue Skrevet 16. februar 2013 #17 Skrevet 16. februar 2013 Jeg må ha en sånn og aner jo ikke hva de engelske navnene på alt er... Tenkte å bruke den veldig mørkebrune øyeskyggen min som eyeliner. Da kan noe som DENNE, DENNE eller DENNE være alternativer om du vil handle på iherb
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #18 Skrevet 16. februar 2013 Da kan noe som DENNE, DENNE eller DENNE være alternativer om du vil handle på iherb Du er en engel!
mari4ever Skrevet 18. februar 2013 #20 Skrevet 18. februar 2013 tusen takk!ser ut som at det blir en av delene...klarer ikke å bestemme meg Hei:) vil bare komme med ett innspill her. Jeg har prøvd ut RT blush børsten, og synes den ikke er noe god. jeg får slike farts striper du vet, og jeg påfører LITE om gangen. hvis du skal ha en god og billig blush kost, ville jeg anbefalt deg Everydayminerals sin angeld blush brush fås på www.everydayminerals.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå