Gjest LadySizz Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Elsker dette spillet.. Totalt hjernedød og enkel underholdning. Nå er bare problemet at jeg begynner å bli litt lei,og finner ikke noe spill som er like fengende,og gjerne litt likt.. Noen som har tips til meg? 1
Gjest Tekola Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Det er jo litt som sjangeren Tower Defense, vil jeg si. Har du prøvd ut Bloons? Eller Cursed Treasure? Sjekk ut topplista med Tower Defense-spill på Kongregate
Lutetium 71 Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Brainsss? Det handler om zombier ihvertfall, men det er DU som er zombien (og etterhvert mange av de du spiser på).
Gjest LadySizz Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Synes dessverre ingen jeg har sett på hittil måler seg.. Kjedelig greier,for begynner å være rimelig lei av dette spillet nå
Gjest LadySizz Skrevet 25. februar 2013 #6 Skrevet 25. februar 2013 http://www.mapstd.com Ikke noe for meg,men takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå