Gjest Gunfreak Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Det hele er veldig forvirrende hele livet har jeg følt meg ganske utenfor når det kommer til damer, aldri følt at de jentene jeg liker og syns er pene(eller noe for den saks skyld) har syns noe om meg, men nå som jeg er på visse sider, får jeg noen ganger kontakt med utrolig pene jenter, sånne helt perfekte(etter min smak) og de ser ut til å like meg og ikke bare for min fantastiske personlighet men flere direkte på grunn av utseende. Dette er damer jeg syns er så pene at hadde de gått opp til meg ute på byen og flørta ville jeg trodd de skulle drite meg ut foran vennene sine eller noe, har onde planer i hode. Dette er liksom perfekte 10ere og skjønner ikke hva de ser i meg, så viser det seg at de også er utrolig hyggelige å snakke med online også. Det hele er forvirrende for meg, Hvor ble det av den standard klasse indelingen at 10ere dater andre 10ere, 6ere dater 5-7 ere osv? 2
Gjest Sakone Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 0 + 10 blir 10!! Men ja si det, har vel aldri vært noen slik inndeling 2
Gjest Gunfreak Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Men det hadde gjort det mye lettere, andre 10ere er jo totalt uintersert i meg og har ikke noe til overs for meg i det hele tatt, Det gjør jo dateing og sjekking til ren random gjette lek, Jeg liker å ha struktur, lister regler osv. 1
Orkideen Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har bare en inndeling på gutter. De jeg synes er kjekke, og de andre. Noe 10-system finnes ikke i mitt liv. Det er mange gutter som jeg ser at ikke er stygge, men jeg er bare ikke tiltrukket av dem. Også er det noen gutter jeg synes er kjempe kjekke, som venninnene mine ikke synes er kjekk. Så det er jo veldig individuelt hvem man liker. For meg har det også mye å si hvilken type personlighet gutten har. Hvis han ikke har et vesen jeg liker, havner han automatisk i kategorien "de andre". Jeg kjenner forresten heller ikke noen venninner som deler opp gutter i et 0-10-system etter utseende. 5
solch Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Disse systemene eksisterer vell bare opp i noens menneskers skadede hoder. De noen jenter ser på en såkalt 10'er kan i mitt hodet være en 6'er, om omvendt. Utseendet er jo veldig smak og behag igrunn. Og ja.. utseendet er bare skallet, det er helheten som gjør en person vakker. Også er det derimot vanskelig å velge hvem man forelsker seg i, så et slikt klassesystem ville aldri fungert i praksis. Endret 16. februar 2013 av solch 1
Envy Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Blir veldig rart å rangere folk i et 0-10 system. Jeg skal saktens klare det, om jeg blir bedt om det, og det er kanskje en grei måte å forklare sånn ca hvor pen man synes noen er, men hva tiltrektning angår blir det gjerne som Orkideen sier: Han kjekke jeg er nysgjerrig på, og de andre. Og ja, en jeg kan synes er superkjekk, er ikke venninner tiltrukket av i det hele tatt, og omvendt Heldigvis har man forskjellig smak!
Gjest Gunfreak Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Blir veldig rart å rangere folk i et 0-10 system. Jeg skal saktens klare det, om jeg blir bedt om det, og det er kanskje en grei måte å forklare sånn ca hvor pen man synes noen er, men hva tiltrektning angår blir det gjerne som Orkideen sier: Han kjekke jeg er nysgjerrig på, og de andre. Og ja, en jeg kan synes er superkjekk, er ikke venninner tiltrukket av i det hele tatt, og omvendt Heldigvis har man forskjellig smak! Men detter jo kaos, slikt liker jeg ikke, naturen følger lover, det er 4 fundematale lover i universet, slipper man en stein vil den ALTID falle mot bakken osv. Ting skal være i ordern, det skal ikke være kaos.
SmartA Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 ... Og så er det èn ting, TS: Det kalles utstråling, eller X-faktor, noe litt udefinertbart som noen bare har, selv om de ikke ser ut som tvillingbroren til Brad Pitt. Og DET er brennhett, altså! Faktisk mye heitere enn en fyr som bare er flott å se på. Er det vakuum mellom ørene, eller null gnist i personligheten, så får han være i fred for meg. Så len deg tilbake og nyt interessen fra damer som du synes er flotte. Lykke til! 2
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Legg ut et bilde og en beskrivelse av det du kaller tiere?
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Men det hadde gjort det mye lettere, andre 10ere er jo totalt uintersert i meg og har ikke noe til overs for meg i det hele tatt, Det gjør jo dateing og sjekking til ren random gjette lek, Jeg liker å ha struktur, lister regler osv. Så fort du har plassert deg på en skala slik, og det i tillegg lavere enn disse damene, så risikerer du å ødelegge litt for deg selv. Det finnes ingen slik skala med mindre du lager den selv! Jeg tenker at det heller handler om hvilke egenskaper du har og hvilke egenskaper disse damene har. Du har tydeligvis noen egenskaper som en del damer liker. Skal du gjøre en bra greie nå, så må du finne ei med egenskaper som du liker. Det er et mylder av mennesker der ute og ingen er like. Allikevel lager folk slike skalaer på hvem som er best og dårligst ;-). 1
momo Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 For de fleste så er personlighet og utstråling veldig viktig. Og folk har takk og pris forskjellig smak. Utseende er ikke det viktigste.
Tyler Durden Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 De fleste mennesker er pene nok. Når det kommer til hvem man spontant faller for, rent utseendemessig, så tror jeg det dreier seg om hvilken "pakke du selger", hva du representerer for kvinner. Dersom det er deg på bildet, så ser jeg en average looking guy. Du har endel hår og litt skjegg og jeg antar at du er slank/normal. For noen går du sikkert derfor bare rett i kategorien slask. For andre går du kategorien; "Vil redde", dvs de vil klippe deg, vaske deg litt og prøve å motivere deg til å få en så godt betalt jobb som mulig. Forutsatt at du er en allright type til å begynne med. For andre går du kategorien "rocka, kul og spaca kis" som er litt rar og morsom (antar jeg). Kvinner fra alle kanter av terningen har forskjellige preferanser, og du kan sikkert finne omtrent like mange mindre pene jenter som smellvakre jenter som finner deg attraktiv basert på utseende. Hvordan du er som menneske våger jeg riktignok ikke å spekulere så alt for mye i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå