Gå til innhold

Se best mulig ut på et par uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å ta meg så godt ut som bare mulig om noen uker, hva kan jeg gjøre frem til da for å se så bra ut som mulig?

Noe mat jeg bør holde meg unna for å ikke bli oppblåst? Noen treningsformer som vil booste det lille ekstra?

(jeg trener fast fra før av altså)

Anonym poster: 9839832467569b51e54f97f1ec592e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal personen se deg naken?

Hvis ikke, så kan man legge mye jobb i antrekk og sminke ^^ :P

Skrevet

30 day shred, kosthold med lite karbohydrater og selvbruning. :sol:

Anonym poster: bf68b73d3b0d87cf9ebdc35f1f33c9d5

Skrevet

Skal personen se deg naken?

Hvis ikke, så kan man legge mye jobb i antrekk og sminke ^^ :P

Mye mulig ja :P

- TS

Gjest Kaninpus
Skrevet

-Få svetta mest mulig ut - gå raske turer, løp etc. Får vekk vannet i kroppen så du ser mindre oppblåst ut:)

-Ang. mat så ser jeg mange anbefaler å kutte i karbs for å ikke bli oppblåst. Dette er individuelt, og jeg blir f.eks ikke oppblåst av karbs. For min del funker det best med små men hyppige måltider

-Drikke mye vann og kutte ut snop og mat med mye salt (binder vann i kroppen)

-Så hjelper det på selvfølelsen og velværet og stelle hår, negler, hud, kanskje en runde med spraytan, farge håret, hva som helst :)

Skrevet

-Få svetta mest mulig ut - gå raske turer, løp etc. Får vekk vannet i kroppen så du ser mindre oppblåst ut:)

-Ang. mat så ser jeg mange anbefaler å kutte i karbs for å ikke bli oppblåst. Dette er individuelt, og jeg blir f.eks ikke oppblåst av karbs. For min del funker det best med små men hyppige måltider

-Drikke mye vann og kutte ut snop og mat med mye salt (binder vann i kroppen)

-Så hjelper det på selvfølelsen og velværet og stelle hår, negler, hud, kanskje en runde med spraytan, farge håret, hva som helst :)

Enig! Plus legg deg tidlig og prøv å sove nok.

Gjest Tidssone
Skrevet

Vanvittige forberedelser for en omgang i høyet?

• Liker 1
Skrevet

Vanvittige forberedelser for en omgang i høyet?

Kanskje det er snakk om mer langsiktige investeringer? :ler:

Anonym poster: ef8c0327976d3861e22733ad2531f7be

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Kanskje det er snakk om mer langsiktige investeringer? :ler:

Hehe. Det er jo alltid greit å føle seg fin.

Gjest Tidssone
Skrevet

Typisk i sånne settinger er at man blir griseforkjølet, får en gigantisk kvise på ryggen eller noe i den skalaen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker å se best mulig ut for denne personen da det er en stund siden vi har sett hverandre og vi (endelig) skal møtes igjen. :)

- TS

Skrevet

Typisk i sånne settinger er at man blir griseforkjølet, får en gigantisk kvise på ryggen eller noe i den skalaen.

Eller gigantisk kvise på NESA, det har faktisk skjedd, grusomt.

Anonym poster: abc992657d7caa677c3fd7394e13125b

• Liker 1
Skrevet

http://fitnessblogge...f-ekstremdiett/

Advarsel: Les artikkelen nøye og ta alle advarslene på alvor. Psmf er ingen quick fix.

1. Ts ber om en "quick fix", hun har noen uker på seg. Hvis du mener psmf ikke er noen quick fix, hvorfor foreslår du da dette i denne tråden?

2. Psmf er jo nettopp en quick fix...

Anonym poster: b7736a08ebb88e43d1b7ee4d6a67fa59

Skrevet

Gjør alt som får deg til å føle deg bra, da ser du best ut!

Og lykke til :blomst:

Skrevet

1. Ts ber om en "quick fix", hun har noen uker på seg. Hvis du mener psmf ikke er noen quick fix, hvorfor foreslår du da dette i denne tråden?

2. Psmf er jo nettopp en quick fix...

Anonym poster: b7736a08ebb88e43d1b7ee4d6a67fa59

Ja, jeg ser at det kom litt feil ut. Psmf er absolutt en slags quick fix, men det er likevel greit å lese advarslene i artikkelen og ta de på alvor. Jeg mente vel heller noe i retning av at man ikke blir slank sånn for alltid etter å ha gått på psmf et par uker. Har lest noen tråder her inne om folk som går lenge på slike dietter, og det tror jeg ikke er bra.

Var vel heller ment som noe i retning av at dette er en ekstrem greie og man må sette seg godt inn i det før man hopper på en slik kur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...