Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens! Jeg så på tv isted og så en reklame for "Hver gang vi møtes" der Ole Paus sa noe ala "det er en sånn dag man ikke kan forvente" eller noe jeg tolket i den duren eller "det var en så fantastisk opplevelse som de fleste ikke opplever!"

Det fikk meg til å tenke:

Det er jo et utrolig koselig program og alt er tilrettelagt for at hovedpersonen virkelig skal føle seg fantastisk!

Hadde jeg hatt en solid vennegjeng ville jeg foreslått å arrangere noe sånt. Der vi, over en periode på noen uker hadde en dag f.eks. hver f.eks hver søndag skulle vi møtes og HEDRE en av de andre i gjengen. og da skulle vi virkelig jobbe med det og sette av tid og krefter til å trekke ut fantastske sider ved denne personen og få denne personen til å føle seg mer fantastisk enn h*n noen sinne har gjort! Det kan umulig være så vanskelig. La denne personen være i fokus og la h*n prate og fortelle alt h*n har på hjertet samtidig som dere legger inn 'pauser' der dere lager en slags konsert eller opptreden eller oppmerksomhet til vedkommende...

Jeg syns at dere skal bruke denne idèen og foreslå dette for vennene deres. Få denne dagen til å bli bedre enn et bryllup, bursdag og alt mulig. Det trenger jo ikke koste all verdens. Men lag taler og trekk ut ting i livet til disse personene og lag en matrett som vedkommende liker eller gjør noe sammen og opplev noe!

Vi sliter så mye med depresjoner her i norge og så mange er sykmeldt. Ta godt vare på hverandre og gjør hyggelige ting!

Endret av levelivet
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kan vi venneløse sitte her på KåGe og lese om alle de fantastiske opplevelsene dere har. Blir stas. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg maser nok hull i hodet på vennene mine til vanlig. Tror de hadde blitt gal om de måtte høre på meg og hedre meg en hel kveld :fnise:

Anonym poster: 7dd9039b906ca6853b16e90df4a1e557

Skrevet

Syntes det her var et nydelig forslag, du virker som en veldig god person! :)

Anonym poster: f5685e21100871e0f66a2f9950edd46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...