Gå til innhold

Nike + tomtom gps watch

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har vurdert en sånn klokke i en evighet nå. Har sett på polar og andr som er anbefalt, men mange av de ser jo ut som mursteiner man kan drepe folk med. Det folk skrev om denne klokken er at den er lett i vekt og enkel å ha med å gjøre, noe som selvsagt er greit for nybegynnere som kun vil bruke den til jogging. I tillegg har jeg nike + sko, så da har jeg plass til den lille skobrikken som følger med :) Eneste problemet er sticken i klokken man kan sette i pcen, ser ut som den kan knekke av så fort man er litt ivrig med å ta den ut av maskinen. Og da er det over 1000 kroner i dass...

Noen erfaringer? +, -? Var både gode og dårlige tilbakemeldinger på amazon, men hadde vært kjekt å få innspill på kg også.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Så greit det med usb ledningen, da bestiller jeg den snart : D

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg elsker min! Går den dunken kjøper jeg ny med det samme. Den er så enkel å bruke, det er kult å se turen sin på kart, og det er lett og konkurrere med seg selv, og med andre.

Ikke minst, kjæresten er supermisunnelig;)

Jeg har også en polar ft80,men den samler bare støv for den er så tung i bruk.. Blærk

Gjest BabyBlue
Skrevet

Fikk den faktisk i dag, den koster 1000 på elkøp.no for øyeblikket. Syns det var en god pris :) Er dessverre veldig syk for øyeblikket da, så får ikke testet den på en stund -.-

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har nettopp begynt å bruke denne, og den virker veldig fin, enkel og grei. Det jeg stusser litt på er hastigheten min på mølla. Hvis jeg har mølla på hastighet 10, viser klokka at jeg ligger noe rundt 11,3-11,5. Det er jo rimelig stor forskjell. Det fører jo til at distansen på klokka og distansen på mølla også blir ganske forskjellig. Hva bør jeg egentlig stole på? Kan det være noe i veien med chipen?

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har nettopp begynt å bruke denne, og den virker veldig fin, enkel og grei. Det jeg stusser litt på er hastigheten min på mølla. Hvis jeg har mølla på hastighet 10, viser klokka at jeg ligger noe rundt 11,3-11,5. Det er jo rimelig stor forskjell. Det fører jo til at distansen på klokka og distansen på mølla også blir ganske forskjellig. Hva bør jeg egentlig stole på? Kan det være noe i veien med chipen?

Du må først kalibrere chippen med skrittlengden din. Dette står i bruksanvisningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...