Gå til innhold

Musikk til bryllup (spotify)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøre musikk fra spotify på bryllupsfesten vår, men jeg sliter med å komme på "must haves"-sanger. Kanskje dere kan hjelpe? Eller legge ut deres egen bryllupliste dersom dere har en?

Ønsker en god miks av gammelt og nytt, raskt og rolig, og foreløpig inneholder den alt fra Skrillex til Creedence, så alt går.

Forslag?

Anonym poster: 361f02d067298e1a06c4d7b723e32e22

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Har ikke begynt å lage ennå, men for vår del må det være med noe Jokke & Valentinerne iallfall. Ser også for meg at det må bli noe typisk pardans-musikk, og noe musikk som man kan danse til uten å være par. Vil iallfall følge med på denne tråden, for trenger tips selv også :)

PS: Dette er sikkert unødvendig å si, men bare husk at du må ha premiumkonto på Spotify, så det ikke kommer reklame midt inni sangene, hehe :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble jeg AB i hovedinnlegget? :klo:

Adriane: Hehe, ja, det er mulig det hadde vært en smule drepen for stemninga med reklamepause mellom hver tredje sang. :ler: Orker ikke det hjemme i stua engang, så premium er i boks! :)

Skrevet

Legger ut link hvordan min ser ut foreløpig, jeg!

Skrevet (endret)

Nå er musikksmak veldig individuelt, men kan jo legge ut min foreløplige liste av sanger som jeg vil ha i mitt bryllup. :)

Turning Page - Sleepin at last

So she dances - Josh Groban

In her eyes - Josh Groban

Per te - Josh Groban

solo por ti - Josh Groban

When you say love me - Josh Groban

the power of love - Celine Dion

Day too soon - Sia

ja jeg liker Josh Groban :sjenert:

edit: og masse queen :P

Endret av melly666
Skrevet

Synes ofte det er alt for mye rolig musikk på bryllupsfester. Skal jo være fest, ikke sipping til roligsanger :)

Her er noen godlåter som mange i ulike alder liker :) greit å ikke bare kjøre på med enten lady gaga eller rolling Stones.. :)

ACDC - Shook me all night long

Toto - Hold the line

Robbie Williams - rock dj

Paul Simon - you can call me al

Queen - anotherone bites the dust

Cc cowboys - tigergutt

Bryan Adams - summer og 69

Eagles - Get over it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...