AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Vi skal kjøre musikk fra spotify på bryllupsfesten vår, men jeg sliter med å komme på "must haves"-sanger. Kanskje dere kan hjelpe? Eller legge ut deres egen bryllupliste dersom dere har en? Ønsker en god miks av gammelt og nytt, raskt og rolig, og foreløpig inneholder den alt fra Skrillex til Creedence, så alt går. Forslag? Anonym poster: 361f02d067298e1a06c4d7b723e32e22
Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Har ikke begynt å lage ennå, men for vår del må det være med noe Jokke & Valentinerne iallfall. Ser også for meg at det må bli noe typisk pardans-musikk, og noe musikk som man kan danse til uten å være par. Vil iallfall følge med på denne tråden, for trenger tips selv også PS: Dette er sikkert unødvendig å si, men bare husk at du må ha premiumkonto på Spotify, så det ikke kommer reklame midt inni sangene, hehe 1
kisskissbangbang Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Hvorfor ble jeg AB i hovedinnlegget? Adriane: Hehe, ja, det er mulig det hadde vært en smule drepen for stemninga med reklamepause mellom hver tredje sang. Orker ikke det hjemme i stua engang, så premium er i boks!
kisskissbangbang Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Legger ut link hvordan min ser ut foreløpig, jeg!
melly666 Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Nå er musikksmak veldig individuelt, men kan jo legge ut min foreløplige liste av sanger som jeg vil ha i mitt bryllup. Turning Page - Sleepin at last So she dances - Josh Groban In her eyes - Josh Groban Per te - Josh Groban solo por ti - Josh Groban When you say love me - Josh Groban the power of love - Celine Dion Day too soon - Sia ja jeg liker Josh Groban edit: og masse queen Endret 17. februar 2013 av melly666
Irja Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Synes ofte det er alt for mye rolig musikk på bryllupsfester. Skal jo være fest, ikke sipping til roligsanger Her er noen godlåter som mange i ulike alder liker greit å ikke bare kjøre på med enten lady gaga eller rolling Stones.. ACDC - Shook me all night long Toto - Hold the line Robbie Williams - rock dj Paul Simon - you can call me al Queen - anotherone bites the dust Cc cowboys - tigergutt Bryan Adams - summer og 69 Eagles - Get over it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå