Gå til innhold

var inne i en god periode som singel.. men nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det greit i en periode nå som singel alenemor..

Har gode venner og familie som stiller opp for meg.

Men nå, ikveld.. kjenner jeg meg deppa og skikkelig ensom.. savner en armkrok, og noen å dele dagen med osv.

Har tidligere vært på sukker, og vært på noen dater, men de stikker så fort realiteten blir ett faktum, at jeg har unger.

Så har tatt meg en god pause derfra.. men hvordan skal jeg klare å finne noen nå? Kommer meg ikke akkurat ut når jeg vil, og mannfolka detter ikke akkurat ned fra terrassen..

Anonym poster: 71b2aa82379a92a367c2d1dbc1774c71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør nevne veldig tidlig at du har barn. Da slipper du å gå igjennom det du gjør nå. Vær ærlig helt fra begynnelsen, kanskje halvparten av de du har sett deg ut vil ikke skrive tilbake deg. Men de som fortsatt sitter igjen er menn som er villig til å date aleneforeldre. Som vil date deg.

Anonym poster: 1b4330cfa6aefb7315978ef9067d7134

• Liker 2
Skrevet

Åja, det har stått svart på hvitt på profilen min på sukker, at jeg har barn. Så det vet de som evt er interesserte.

Men de dumper meg en etter en, hvis ikke jeg dumper dem da.. lurer meg på om det kan være at de egentlig ikke er interesserte i meg at de bruker ungene som unnskyldning.. men så har det også vært de som har etter noen dater der de oppriktig er interesserte i meg, at de finner ut at unger ikke blir deres ting.. uten å ha møtt ungene en gang..

Jeg blir ikke klok på dette.. men kjenner savnet etter en mann!

Anonym poster: 71b2aa82379a92a367c2d1dbc1774c71

Skrevet

Jeg bare antok at du lot være å nevne det, men veldig bra det står i profilen din. Sikker på at de drar pga barn? Mulig de ser det er en lettvint unnskyldning å bruke. Alle akesepterer den, og den trenger ikke å forklares.

Er det et mønster i hvilke type menn du dater? Hvilken mann er du ute etter? Hvem er du, og hvilke menn tiltrekkes mot deg?

Anonym poster: 1b4330cfa6aefb7315978ef9067d7134

Skrevet

Du må bare finne en mann som også har barn... Felles skjebne, felles trøst?

Jeg får av og til henvendelser på sukker fra menn med barn, selv om jeg meget eksplisitt har sagt at det er uaktuelt for meg. Så de finnes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...