Gjest myr Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Hjelp! Skal plutselig på date! Helgen var egentlig stappet men fikk et åpenrom som nå blir til en date. Har møtt fyren nettet og har ikke snakket med han annet enn på meldinger. Nå begynner jeg å grue meg, er ti år siden jeg var på date! Noen som har noen tips? Hva snakker en om? Hva snakker en IKKE om? Hva gjør jeg om det blir skikkelig klein stemning? Osv osv
Gjest spavalica Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Hjelp! Skal plutselig på date! Helgen var egentlig stappet men fikk et åpenrom som nå blir til en date. Har møtt fyren nettet og har ikke snakket med han annet enn på meldinger. Nå begynner jeg å grue meg, er ti år siden jeg var på date! Noen som har noen tips? Hva snakker en om? Hva snakker en IKKE om? Hva gjør jeg om det blir skikkelig klein stemning? Osv osv Med Dorris?
Gjest anonym2233 Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Spennende Lykke til, hihi!! Hmmm... Vær avslappet og føl på stemningen. Prøv å prat noe om helt hverdagslig og litt generelt, med litt humor. Le litt, smil og vis interesse om han er en catch;) Hva skjer om det blir kleint, eller pinlig stille? Ikke tenk tanken, bare spør noe helt tilfeldig. Ikke snakk om BARE deg selv eller svar enkelt. Svar gjerne tilbake med et åpent/relevant spørsmål. Før en samtale
Gjest Mr. Tråden Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Hjelp! Skal plutselig på date! Helgen var egentlig stappet men fikk et åpenrom som nå blir til en date. Har møtt fyren nettet og har ikke snakket med han annet enn på meldinger. Nå begynner jeg å grue meg, er ti år siden jeg var på date! Noen som har noen tips? Hva snakker en om? Hva snakker en IKKE om? Hva gjør jeg om det blir skikkelig klein stemning? Osv osv Hva skal dere gjøre?
Gjest Mr. Tråden Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Middag. Mennesker liker å snakke om seg selv. Vær spørrende. Pass på så du ikke blir hengende i en myr, deg selv. Hehe. Se an situasjonen. Blir det stille, så spør ham: "hva tenker du på?", så er det han som må svare på hvorfor det er stille. ...Smil og bruk kvinnelist - sjarm. Lykke til, i alle fall! Det går nok bra...
Gjest myr Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Det gikk bra!!! Bittelitt kleint ble det, og noen stille stunder men allikevel fløt samtalen, jeg vet mer om han og han vet mer om meg Så får vi se hva tiden bringer 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Det gikk bra!!! Bittelitt kleint ble det, og noen stille stunder men allikevel fløt samtalen, jeg vet mer om han og han vet mer om meg Så får vi se hva tiden bringer Så bra! Anonym poster: 31f3f7c39e51575165de7a446467618d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå