Villa90 Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Hei jenter:) Trenger litt hjelp for å være sikker her. Om den er positiv er det isåfall første gang siden jeg begynte å sjekke at jeg har fått positiv test?
Villa90 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2013 Her tror jeg det er bedre oppløsning.
Villa90 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2013 Strekene er svakere enn de bruker å være, men jeg mener de er like "svake" om dere skjønner hva jeg mener Og like stor.
Gjest Fluttershy Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Hos meg hadde den vert negativ. Når jeg fikk positiv var streken en god del sterkere en kontrollstreken, men har hørt at det ikke stemmer hos alle så kanskje noen andre kloke hoder har et bedre svar
LilleSmile90 Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 På eggeløsningstestene viser det positivt når begge strekene er like sterke eller når teststreken er sterkere en kontrollstreken
Villa90 Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2013 På eggeløsningstestene viser det positivt når begge strekene er like sterke eller når teststreken er sterkere en kontrollstreken Ja, og mener på at strekene er like sterke her? skal jeg ta en til ikveld eller vente til imorgen?
Villa90 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2013 Jeg synes den ser positiv ut!! :-) Ja, det tror jeg også stikker noe forferdlig i magen idag, og har sånn eggehvit utflod. Såå artig at jeg endelig har litt kontroll på syklusen :D skal ta en ny en om noen timer. Så er det bare å vente på at samboeren kommer hjem fra jobb;)
missdior Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Ja, det tror jeg også stikker noe forferdlig i magen idag, og har sånn eggehvit utflod. Såå artig at jeg endelig har litt kontroll på syklusen :D skal ta en ny en om noen timer. Så er det bare å vente på at samboeren kommer hjem fra jobb;) Hehe!! Da er det bare å kjøre på!
fionel Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jeg ville nok selv tolket den som positiv ja Å jeg mener, om den ikke er den enda, så skader det ikke å kjøre på nå uansett.. FOr da er den nok veldig positiv i morgen eller tirsdag uansett lykke til :D Endret 17. februar 2013 av fionel
Villa90 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2013 Jeg ville nok selv tolket den som positiv ja Å jeg mener, om den ikke er den enda, så skader det ikke å kjøre på nå uansett.. FOr da er den nok veldig positiv i morgen eller tirsdag uansett lykke til :D Ja, tok en test nå og den var garantert positiv Så artig altså. Nå har jeg noe å gå ut ifra når jeg skal vente på mensen. Men tenkte jeg skulle legge det inn på countdown to pregnency. Skal jeg legge inn positiv fra igår eller idag?
Villa90 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2013 Hehe!! Da er det bare å kjøre på! Ja, ikveld skal det nok bli :humpe: Haha 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå