Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:) Trenger litt hjelp for å være sikker her. Om den er positiv er det isåfall første gang siden jeg begynte å sjekke at jeg har fått positiv test? :)

post-43293-0-96212800-1361031779_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tror jeg det er bedre oppløsning.

post-43293-0-66005700-1361031935_thumb.j

Skrevet

Strekene er svakere enn de bruker å være, men jeg mener de er like "svake" om dere skjønner hva jeg mener :) Og like stor.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Hos meg hadde den vert negativ. Når jeg fikk positiv var streken en god del sterkere en kontrollstreken, men har hørt at det ikke stemmer hos alle så kanskje noen andre kloke hoder har et bedre svar :)

Skrevet

På eggeløsningstestene viser det positivt når begge strekene er like sterke eller når teststreken er sterkere en kontrollstreken :)

Skrevet

På eggeløsningstestene viser det positivt når begge strekene er like sterke eller når teststreken er sterkere en kontrollstreken :)

Ja, og mener på at strekene er like sterke her? :) skal jeg ta en til ikveld eller vente til imorgen? :)

Skrevet

Jeg synes den ser positiv ut!! :-)

Skrevet

Jeg synes den ser positiv ut!! :-)

Ja, det tror jeg også :) stikker noe forferdlig i magen idag, og har sånn eggehvit utflod. Såå artig at jeg endelig har litt kontroll på syklusen :D skal ta en ny en om noen timer. Så er det bare å vente på at samboeren kommer hjem fra jobb;)

Skrevet

Ja, det tror jeg også :) stikker noe forferdlig i magen idag, og har sånn eggehvit utflod. Såå artig at jeg endelig har litt kontroll på syklusen :D skal ta en ny en om noen timer. Så er det bare å vente på at samboeren kommer hjem fra jobb;)

Hehe!! Da er det bare å kjøre på! :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg ville nok selv tolket den som positiv ja :) Å jeg mener, om den ikke er den enda, så skader det ikke å kjøre på nå uansett.. FOr da er den nok veldig positiv i morgen eller tirsdag uansett ;) lykke til :D

Endret av fionel
Skrevet

Jeg ville nok selv tolket den som positiv ja :) Å jeg mener, om den ikke er den enda, så skader det ikke å kjøre på nå uansett.. FOr da er den nok veldig positiv i morgen eller tirsdag uansett ;) lykke til :D

Ja, tok en test nå og den var garantert positiv :biggrin: Så artig altså. Nå har jeg noe å gå ut ifra når jeg skal vente på mensen. Men tenkte jeg skulle legge det inn på countdown to pregnency. Skal jeg legge inn positiv fra igår eller idag?:)

Skrevet

Hehe!! Da er det bare å kjøre på! :klemmer:

Ja, ikveld skal det nok bli :humpe: :humpe: Haha :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...