Gjest Tex Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 ...og anbefaler alle som skal på kurs å gå i sokkelesten! Det var myyye lettere å øve seg uten sko, og vi fikk det til kjempebra så fort vi sparket av oss! Vi fant dessuten en nyyydelig versjon av Some day my prince will come så nå det det 100% sikkert at vi skal danse til den, slik jeg har drømt om hele tiden....
Ingeborg Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 Vi fant dessuten en nyyydelig versjon av Some day my prince will come så nå det det 100% sikkert at vi skal danse til den, slik jeg har drømt om hele tiden.... Hvilken versjon da? :Hermegås-Ingeborg:
Gjest Tex Skrevet 20. mars 2004 #3 Skrevet 20. mars 2004 *Vri hjernen* Så vidt jeg kan huske var den med noe som het Tanz Orchestra, innspilt på Hallen studio av Klaus Hallen. Cd`en heter Walt Disneys songs of dancing eller noe i den stilen. Det er ei dame som heter Gaby ettellerannet som synger. Pappa fant den ihvertfall på nett, dersom du ikke finner den kan jeg be om nærmere opplysninger. *Hjelper gjerne Hermegås-Ingeborg*
Gjest Tex Skrevet 20. mars 2004 #5 Skrevet 20. mars 2004 Den er knallfin!! Om du ikke klarer det, skal jeg få pappa til å brenne den og sende deg den i posten
jea Skrevet 21. mars 2004 #6 Skrevet 21. mars 2004 Så gøy da..Gleder oss til vi skal på valse kurs :-)
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #9 Skrevet 21. mars 2004 Åja..... Lykke til, det gikk greit etterhvert, men fytterakkern så støl jeg er i kroppen i dag.... Tre timer med brudevals var visst mer enn jeg kan tåle....
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #10 Skrevet 21. mars 2004 Finner ikke den cd-en når jeg søker jeg heller. Jeg prøver nemlig å finne en fin versjon av "So this is love" fra Askepott. Men det har jeg ikke klart ennå. Er den på cd-en din? Ingeline.
Arwen Skrevet 22. mars 2004 #11 Skrevet 22. mars 2004 Fant den klaus Hallen versjonen på kazaa. :D *nysgjerrige arwen gleder seg til å høre*
Gjest Tex Skrevet 22. mars 2004 #12 Skrevet 22. mars 2004 Finner ikke den cd-en når jeg søker jeg heller. Jeg prøver nemlig å finne en fin versjon av "So this is love" fra Askepott. Men det har jeg ikke klart ennå. Er den på cd-en din? Ingeline. Jeg har ikke cd`en fikk bare navnet på Askepottsangen slik at jeg kunne søke den opp..... Har forresten fremdeles driiitvondt i bekkenet, så gubben triumferer med at brudevals er farlig og at han aldri mer skal utsette meg for noe som gjør meg så vondt... sleipe unnasluntrer`n.....
Kosepia Skrevet 22. mars 2004 #13 Skrevet 22. mars 2004 Oj dansekurs ja... Ingen av dere som bor i Oslo, vel? *hinthint* Får vel dra min tilkommende på valsekurs, og se om han klarer å stokke beina
helenaa Skrevet 22. mars 2004 #14 Skrevet 22. mars 2004 Var du på Kom og Dans, Tex? Jeg var der nemlig også!
Arwen Skrevet 22. mars 2004 #16 Skrevet 22. mars 2004 Ingen av dere som bor i Oslo, vel? *hinthint* jeg bor i Oslo og jobber med å få sambo med på kurs, ikke så lett for han skal nemlig ikke valse. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå