AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Så jeg har en liten niese på to år. I vår familie klemmer vi og kysser, og hun vil gjerne kysse på munnen. Jeg har lest her inne før at det er noen som er veldig i mot det, og jeg har selv en tante på den andre siden av familien som ikke lar barna sine kysse på munnen. Men for meg er det helt greit. Det er jo bare rask berøring av lepper. Men det jeg lurer på... burde jeg som tante la henne kysse meg på munnen? Altså jeg har ikke noe i mot det, og syns det er bare koselig at hun er glad i meg. Mor og far har heller ikke noe i mot det. Den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt lurer er fordi jeg vet at andre syns det er en uting. Hva tenker dere? Anonym poster: 9b9a8908035deb27265cfb4c4877b9c7
Gjest myr Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Gjør det DU synes er best og ikke bry deg så mye om hva andre tenker. 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Om ikke far og mor reagerer negativt på det, så er det bare "å kysse i vei". Det er jo ikke tungekyss akkurat. Endret 16. februar 2013 av Mrs. Random Nick
tulipaner Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Personlig syns jeg det er litt rart, kanskje fordi jeg ikke er vandt med det selv, da mine foreldre/ søsken ikke gjorde det med meg når jeg var liten, har sikkert alt med hva man er vandt med fra før av. Jeg syns ikke det er ekkelt når jeg ser noen gjør det, men litt rart er det for MEG, jeg har ikke barn selv, men tror ikke jeg kommer til å kysse mine egne barn på munnen... også har det litt med bakterier å gjøre, ett lite barn har ikke det samme imunforsvaret som oss voksne, og vi kan fort gjøre de syke, og når de kommer i barnehage alder og oppover, kan de dra hjem en haug med sykdommer fra barnehagen, som blir smittet over på deg... Men mest av alt tenker jeg på barnets immunforsvar. Men folk må få gjøre som de vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå