Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Hva gjør dere sammen fredag, lørdag og søndag, dere som ikke har barn eller når dere eventuelt har barnefri? Vi har gått i fella med hver vår pc og godteriskål... Trenger tips og inspirasjon slik at vi kan endre dette, så derfor vil jeg vite hva dere andre gjør
Fantomina Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Går på konsert eller kino, går ut og spiser formiddag eller kveld, trener, går i butikkene, går tur på føttene eller på ski, finner nye oppskrifter, handler spennende ingredienser og lager mat, puler, inviterer venner på middag eller spillkveld eller bare på besøk - eller går på besøk, ser mye film og TV-serier, spiller TV-spill, kortspill eller brettspill, gjør husarbeid (ikke en lørdagskveld, men kan bruke en formiddag på å gjøre huslige ting eller større prosjekt vi har utsatt). Jeg har veldig lyst å gå på dansekurs, fotokurs eller gjøre noe annet "arrangert" sammen, men det vil ikke han. 2
Gjest Bud Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Der sa du jaggu noe, det gjør vi også.. Så nå i kveld skal vi gå en tur, lage en bedre middag og oah hela natten Hvis hu vil da...
Gjest Funky Punk Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Vi gjør egentlig ikke så mye sånn i hverdagen. Jeg er syk og orker lite, han jobber mye og er derfor ofte bortreist en uke om gangen...så derfor nyter vi egentlig å kose oss i sofaen med god mat og filmer når vi er sammen Men en gang i blandt så drar vi på konsert/festival sammen, bilturer, fotograferer osv Endret 16. februar 2013 av Funky Punk
Anglofil Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Ser på filmer, sitter ved pc'en, tar en tur ut (handle eller gå seg en tur). Mvh Yvonne
Tabris Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Går ut og spiser, besøker (eller får besøk) av venner og familie, ser film, spiller, reiser ut og handler og gjør ærender - eller sitter bare hjemme og slapper av med tv/PC. 1
sullå Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Jeg jobber annenhver helg, og det er dermed lett å bruke de andre helgene til å gjøre ingenting. Vi prøver likevel å gå turer, dra på besøk/invitere til besøk, se en film, lage mat sammen, eller spille noe. Blir ofte at vi sitter på pcen også, men vi er i det minste sammen Legger bort alt når vi spiser!
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Tja, siden kino somregel aldri blir noe av så blir det fort til at vi bare sitter å glaner, spiser god mat og masse godteri. Jeg skulle ønske jeg fikk han med på et eller annet, som tur, være ute i snøen (få frem barnet i oss), kino osv.
Gjest Crazycatlady Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Ser tv/film, noen ganger kino, andre ganger konsert, lager god mat, drar på tur til nærmeste by, puler, spiller tv- pcspill, går tur, drar på tur i bilen, men vi er som regel hjemme.
Gjest anonym Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Ridetur! Både på hest og i sengen;-)
MissStiles Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Fredag etter jobb pleier vi å handle mat sammen. Lager noe godt til middag og ser på TV. Lørdag og søndag bruker vi god tid på frokost. Søndag lager vi ofte ekstra god frokost. Formiddag og ettermiddagen kan det hende vi enten bruker på å besøke familie, dra en tur til byen, gå på cafè osv. Enten sammen eller med venner. Kveldene går til enten kino, besøke venner eller dra på fest.
Skjønningen Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Hva gjør dere sammen fredag, lørdag og søndag, dere som ikke har barn eller når dere eventuelt har barnefri? Vi har gått i fella med hver vår pc og godteriskål... Trenger tips og inspirasjon slik at vi kan endre dette, så derfor vil jeg vite hva dere andre gjør Haha, høres ut som meg dette der! Er ingenting galt med å kose seg forrann hver sin pc, da? En tar seg bare et par pauser og ser noen filmer sammen, går tur sammen, lager mat sammen, osv.? Det er det vi gjør.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Nå har jeg ikke kjæreste, men da jeg hadde det fant vi gjerne på ting hver for oss med venner på fredag. Lørdag pleide vi å spise god frokost (gjerne på koselig kafè), gå tur, kino, restaurant e.l. Pleide også å spise god middag og kose/prate med et par glass vin på kvelden. TV avslått! Søndagene gikk med til å besøke steder vi ikke hadde vært før, eller gå tur, gå på ski og besøk hos/av familie. Noen ganger var søndager total slapp av-dag, med film/tv på kvelden. Anonym poster: c559e9015ddd6ddabe8f6b544702d6bb
Surriball Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Ser mye film og tv-serier, får/drar på besøk, baker, gjør husarbeid, lager middag, går en tur, er litt hver for oss, gjør forskjellige ting i same rom, spiller spill...
curiousity Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Lagar oss alltid god middag minst ein dag i helga, det er liksom fast rutine. Må nok innrømme at vi ofte vert sittande heime med kvar vår data og godteskål, eller ser ein film saman. Vi prøver å endre på dette, og kome oss litt meir ut av hus :-) Aktivitetar vi gjer ilag: - skitur (seinast i dag!) - fjellturar og andre turar - dra på biltur ein stad vi ikkje er vanlegvis, ete lunsj der - kino og andre kulturelle arrangement - dra på besøk - helgeturar. Treng ikkje vere så langt eller så dyrt, forrige helg var vi på familiehytta :-) Det handlar berre om å ta seg på tak og kome seg ut, så ein får litt miljøforandring. Så er vi også flinke på å gjere ting kvar for oss. Vi er av typen som treng anna sosial stimuli, vert fort leie av å gå oppå kvarandre :-)
dobri123 Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 Lager ekstra god mat i helgen, ser på filmer, er litt med venner og familie. Igår laget vi mat så dro vi ut å prøve kjørte nye bilen med to kamerater. Sovnet så fort vi kom hjem. Idag har vi møtt min bror og nye "stebror" Sett to filmer og kom akkurat hjem fra en times gå tur, nå skal jeg spise sjokolade så skal vi se film mens vi legger oss;)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #17 Skrevet 17. februar 2013 Han er så gammel, så han klarer jo ingenting pga ryggen, nakken etc. Men han elsker å kjøre rundt å handle mat på tilbud. Anonym poster: b4aa742d54bb4fd56e1cc37c5d681a0b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #18 Skrevet 17. februar 2013 Har hatt lyst å ta han med på slalåm eller noe, men jeg tør ikke, for han hadde mest sannsynlig fallt og brukket noe. Anonym poster: b4aa742d54bb4fd56e1cc37c5d681a0b
Zakuro Skrevet 17. februar 2013 #19 Skrevet 17. februar 2013 Hos oss går mye tid til data og spill(geek alert!) og film selvsagt. Men det hender jo vi går ut å spiser, drar på kino, fest, kafe med venner, går en tur om det er fint vær, osv. Skulle gjerne dratt på skitur om vi bare hadde hatt ski:P Og på ridetur, svømmetur, spille paintball med venner, danse- og kokkekurs, men min bedre halvdel er ikke like gira på det som jeg:P
Drømmespill Skrevet 24. februar 2013 #20 Skrevet 24. februar 2013 Tja, vi gjør egentlig veldig lite. Som regel er han i studio i helgene eller så jobber han her hjemme, så er lite aktiviteter sammen. Men når vi først har en frikveld sammen så er det som oftest en film eller tv-serie, eller at jeg spiller playstation og han pc. Det hender en sjelden gang at vi går på kino eller kanskje teater, eller så drar vi på fester Nå høres vi ut som tidenes mest asosiale par, men vi har veldig rare timeplaner så vi tar helg når vi føler for det. Vi er flinke til å ta oss et glass vin eller noe og se på en episode av noe, før vi må jobbe igjen Men vi har det veldig fint altså, trives veldig godt med slik vi har det. Hvis ikke tror jeg vi fort hadde blitt lei av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå