AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Elsker kjæresten min over alt på jord og jeg føler meg elsket. Jeg vet han elsker meg og viser meg det hver eneste dag. Men plutselig sitter jeg her usikker (leser jo alle disse trådene på KG også, om hvor fantastisk forholdet til enkelte er, men tvilen i luften om utroskap fra ene parten. Må jo innrømme at en kanskje blir litt påvirket, og blir usikker. I allefall for min del. ) Usikkerheten min oppstod nå plutselig, kanskje fordi han fikk en sms for mens vi spiste frokost. Han så hvem meldingen kom fra, men gjorde ikke noe mer. Ikke leste han den, ingen reaksjon. En time før da vi våknet, fikk han en sms da også... Det kan jo hende det ikke var noe spesielt, at det bare er en kompis eller kollega. Bare følte meg litt uggen i magen av en eller annen grunn... håper jeg bare overreagerer og er bare dum. Det er vel ingenting, eller hva? =/ Anonym poster: 0f5b9ca3dacd049790540a5b33a0a06a
Noteknekk Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Mest sannsynlig er det ikke det, men det kan jo ikke vi vite. Du kan jo spørre han hvem han fikk melding fra?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Vet jo selv det var ikke noe å bekymre meg over. Bare likte ikke magefølelsen min på at det kunne ha vært noe annet. Han har jo nå smått nevnt at kompisen har sendt sms, På når de skal treffes i kveld. Og vet også kjæresten min ikke er av den typen som kan finne på å være uærlig ovenfor meg. Er nok bare jeg som er litt oppgitt over idiot tanker jeg får i hodet Ts Mest sannsynlig er det ikke det, men det kan jo ikke vi vite. Du kan jo spørre han hvem han fikk melding fra? Anonym poster: 0f5b9ca3dacd049790540a5b33a0a06a
Gjest RockOn Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Jeg skjønner ikke helt, er du usikker fordi han fikk en sms? Pleier han ikke å få det?
radioactive Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Skjønner godt hva du mener, har lett for å bli paranoid selv når jeg er på KG.. Du legger nok mer i enn det enn hva det er Og om dette fortsetter over lengre tid, så får du si det til han. Det finnes ikke noe verre enn å gå og gruble på slike ting
Charmander Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Høres ikke ut som du har godt av å bruke tid på KG. Du virker som du kan bli lett sjalu?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Av og til kan magefølelsen fortelle oss noe viktig.. en slags 6. sans. Anonym poster: 9dd9a6bc85d5dcbae7288e0c3b47821a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå