AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 ..det er jo mest sannsynlig ikke det,men klarer ikke å få bort den tanken om at det er noe virkelig galt med meg. Folk ser bare ikke ut til å like meg uansett hvor vennlig jeg er mot dem,og ikke en gang familie eller folk som kjenner meg liker meg. Jeg hadde en ganske vond barndom på mange måter.Var ganske sensitiv som barn,og i tillegg veldig stille og sjenert.Altså det perfekte mobbeofferet.I tillegg flyttet vi endel.Foreldrene mine var ganske utilgjengelige følelsesmessig,og de har aldri godtatt meg for den jeg er.Så jeg har blitt en ganske usikker person.Har slitt med depresjon og sosial angst,men dette har bedret seg. Ser at jeg har vært lukket som person,og at folk har trukket seg unna på grunn av det. Fortsatt klarer jeg ikke prate med folk på en normal måte,men jeg er vennlig og prøver. Det er bare veldig vanskelig når folk ser ut til å være negative mot meg uansett.Skjønner ikke hva jeg gjør galt utenom at jeg er en sjenert og stille person.Kanskje det at jeg tenker så mye på at det er noe galt med meg gjør at jeg på en måte virker utilgjengelig eller uinteressert? Jeg klarer ikke en gang å kommunisere med folk på nettet.Til og med på nett virker folk negative og uinteresserte. Sliter med dårlig selvtillit,og det har jeg gjort lenge.Sitter med den følelsen av å være mislykket på alle måter. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å få troen på meg selv,og ikke føle meg så mislykket.I tillegg er jeg ikke akkurat så ung lenger heller,så føler at tiden går fra meg. Noen andre som sliter med det samme eller som har noen råd til meg? Anonym poster: 3b121f1532252c15e0659aa5a8804122
Merete76 Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 http://www.angstringen.no/les-mer/ofte-stilte-sporsmal.... lykke til :-)
Felicidad Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har ikke så mange venner og sliter med psyken min. Føler meg ofte deprimert, blir raskt sint på samboeren og gråter lett. Jeg har imidlertid bestemt meg for å kontakte en personlig coach. Har kontakt med henne per mail nå, og har nettopp skrevet en laaaang mail om hvem jeg er og noe av det som plager meg. Har tidligere hatt problemer med å uttrykke og sette fingeren på akkurat hva det er som plager meg, men føler jeg fikk det ganske bra til i denne mailen. Bedre enn noen gang, ihvertfall. Gleder meg til svar fra henne, og til å forhåpentligvis få hjelp fra henne. Det kan være litt dyrt, men jeg mener at helse er noe det er verdt å investere i! Kanskje det kunne være noe for deg? Håper det ordner seg for deg. Masse lykke til! Vi klarer dette 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har ikke så mange venner og sliter med psyken min. Føler meg ofte deprimert, blir raskt sint på samboeren og gråter lett. Jeg har imidlertid bestemt meg for å kontakte en personlig coach. Har kontakt med henne per mail nå, og har nettopp skrevet en laaaang mail om hvem jeg er og noe av det som plager meg. Har tidligere hatt problemer med å uttrykke og sette fingeren på akkurat hva det er som plager meg, men føler jeg fikk det ganske bra til i denne mailen. Bedre enn noen gang, ihvertfall. Gleder meg til svar fra henne, og til å forhåpentligvis få hjelp fra henne. Det kan være litt dyrt, men jeg mener at helse er noe det er verdt å investere i! Kanskje det kunne være noe for deg? Håper det ordner seg for deg. Masse lykke til! Vi klarer dette Hvor fant du denne coachen? Anonym poster: 8dc2fc01fdd355a67be857a99798c353
Felicidad Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Søk på google etter en coach i nærheten av der du bor. Det er imidlertid viktig å forsikre seg om at coachen har erfaring og at det ikke er "humbug". Det er mange coacher rundt om i landet, men ikke alle er like flinke. Kanskje søke etter noen som har erfaring med akkurat den coachen du velger. Det er også forskjellige typer coacher. Det jeg snakker om her, er en personlig coach. Andre coacher har f.eks bare kurs for diverse firmaer osv.
Felicidad Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Hun jeg snakker om er Hanne Rønningen i Trondheim Coaching. Vet ikke om hun er aktuell for deg da. Sansynligvis ikke hvis du ikke bor i Trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå