Gå til innhold

Godt for øyet (mannlige favorittfilmstjerner)

Anbefalte innlegg

Gjest Estrela
Skrevet

Her kan damene legge igjen et bilde av den filmstjernen de synes er mest snacksy. Må ha noe å sikle på en lørdagskveld... :ler:

Min tur først. :o

*sukk* Er`n ikke skjønn?? For de som ikke kjenner igjen herligheten, heter han Antonio Banderas. Drømmemann nr. 2.

Neste! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med fare for å gjenta meg selv så har jeg fortsatt til gode å finne noen som slår denne mannen jeg da. Har likssom ikke glemt han siden jeg så han i Lov og rett i LA for herrens mange år siden. :sjarmor: Og det var jo bare en ekstra bonus når han dukket opp i SATC.

Jennifer

Gjest Embla s
Skrevet

Det er jo så mange fine skuespillere... Men hvis jeg skal velge meg ut en, må det fortsatt bli Anders W Berthelsen! Han er "dødssøt" :ler:

Skrevet
sukk, tenk å møte denne karen http://www.imdb.com/gallery/granitz/1732/E...ooney,%20George  en kveld...

...nei nå må jeg rulle inn  :ler:

Slenger meg på her jeg.....

Har fantasert om George siden han dukket opp som sjarmerende politimann i serien "Søstre" , og deretter som barnelege i "Akutten." Og som kjekkas-halvkriminell i "Oceans eleven" er han heller ikke ille.... og så videre..... *drømme drømme*

Gjest Embla s
Skrevet
And the winner is:

Paul Walker  :sjarmor:  

Han er flott han! :siklesmiley:

Ja, han var virkelig flott!

*sikle littegranne*

Gjest Frigg
Skrevet

Og mannen som får hjertet til å banke litt ekstra for tiden er denne lekre mannen.

Og siden Goran Visnjic (dr luka fra akutten) er så sexy, får han t.o.m. to bilde linker (Oki, det første bildet er litt lite, så det er også en grunn da.)

Nemlig.

(Forøvrig var ikke han derre Paul Walker så dum heller!) Yum-yum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...