Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung mann som desverre har blitt er stuck i "friend zone" med ei jente jeg liker veldig godt. det har jeg vært en del år nå og har ikk turt å si noe med tanke på hvordan hun vil reaere. vi meldes hver dag, skyper hver kveld osv. Jeg flørter ganske åpenbart med henne og signalene er ikke til å ta feil av mener nå jeg da...men bare smiler og sier jeg er " sååå søøøt og kjekk " jeg smelter naturligvis men det blir ikke noe mer enn det. hun er veldig flink til å skjule hva hun virkelig føler tror jeg. Hun veit hun har meg rundt fingeren sin og det vet jeg også...desverre. Men jeg vil ha henne :)

Kanskje hun vil sjekke om jeg virkelig er intressert i henne og ikke gir opp -- og om jeg virkelig ønsker henne.

Men nå tror jeg pipen har fått en annen lyd (håper jeg)

Hun sendte meg dette:

Ergfbjcgxdsjkysek

det må da være ordspill så langt har jeg ordene Jeg, kysse, deg

Er det noe jeg mangler?

Takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne om hun har snublet i tastaturet eller faktisk har sendt deg et ordspill. Jeg hadde blitt helt sprø om jeg følte jeg måtte pusle sammen ord for å forstå hva hun føler - særlig hvis jeg ikke engang kunne være sikker på om det var hensikten at jeg skulle gjøre det.

Skrevet

Ser ut som om det er et forsøk på å gi deg en melding, men samtidig ha en retrett i tilfelle hun tolker deg feil. Hvis du ikke er interessert så er jo meldingen fra henne bare tull. Men hvis du er interessert så er det finner du de rette ordene. Du kan jo prøve å svare med en tilsvarende melding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...