Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Synes facebook er morsomt og bruker det ganske aktivt. Stort sett for å dele glade ting, litt moral i forhold til testing på dyr og et par bilder i ny og ne. Spennende å følge med på trendene. Nå, for eksempel, har det vært protester mot oppdateringer av typen "London, 14 måneder" og kommentarer på at man får kreft selv om man lager disse oppdateringene. For ikke lenge siden var "bursdager" en farsott, og så er det alle disse "elsker du ditt barn, så del denne". Gleder meg til det kommer noe helt nytt. Legger merke til at noen alltid skriver der når de er syke og trenger en klem. Hva legger du ut og hva irriterer deg?
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Og hva er den teiteste eller kleineste oppdateringen du har sett?
MiniMusa Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Jeg syns det er kleint når folk legger ut om hvor syke de er, spesielt når det er relatert til mageproblemer.. Diaré osv.. Er ikke alle detaljer man trenger å dele for sine 467 venner liksom
Havbris Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Og hva er den teiteste eller kleineste oppdateringen du har sett? "Er bare hjemom for å hente nøkler som jeg glemte" "Har vært på foreldremøte" "har laget middag" Eller foreldre som legger ut bilder av sine tenåringer uten samtykke, - som får sinte kommentarer av avkommet etterpå men fortsetter å legge ut bilder.
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Eller foreldre som legger ut bilder av sine tenåringer uten samtykke, - som får sinte kommentarer av avkommet etterpå men fortsetter å legge ut bilder. Ja. Den har jeg bare sett en eneste gang. Jeg legger aldri ut bilder av ungene uten at de har godkjent dem.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Og hva er den teiteste eller kleineste oppdateringen du har sett? Dette finnes det en lang tråd om. Men noe av det "teiteste" jeg ser er det du nevner om "del dette bildet hvis du elsker ditt barn". Kan ikke fatte at folk faktisk sprer denne spammen. Hva tenker de når de ser dette bildet? "Ooops, nå MÅ jeg bare dele, ellers tror folk jeg hater barna!" Anonym poster: 713212b5d869706a1219c04ed3009fd2 3
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Jeg syns det er kleint når folk legger ut om hvor syke de er, spesielt når det er relatert til mageproblemer.. Diaré osv.. Er ikke alle detaljer man trenger å dele for sine 467 venner liksom Hele januar var fylt med "Nå har omgangssyka kommet i hus" og "Nå var det vår tur til å bli spysyke".
Gjest Tidssone Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Dette finnes det en lang tråd om. Men noe av det "teiteste" jeg ser er det du nevner om "del dette bildet hvis du elsker ditt barn". Kan ikke fatte at folk faktisk sprer denne spammen. Hva tenker de når de ser dette bildet? "Ooops, nå MÅ jeg bare dele, ellers tror folk jeg hater barna!" Anonym poster: 713212b5d869706a1219c04ed3009fd2 Oj. Jeg visste ikke at det allerede fantes en tråd. Tror egentlig mange tenker akkurat det du beskriver, kanskje ikke akkurat "hater barna", men litt press i at mange venninner har delt det. Har forresten aldri sett en mann dele en slik statusoppdatering...
radioactive Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Begynner å bli lei av oversharing på Facebook.. Har enkelte på Facebook som stadig vekk forteller om hvor fulle de var i helga, at de mistet mobilen, at de spydde i bilen til moren osv.. Har en annen som ALLTID sjekker inn på Stamina Hot og skriver tidenes klisjèer, type " One hour of pain produces a lifetime of pride".. spar meg, du blir ikke i form av å brife med hvor ofte du trener
Gjest Snerk Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 (endret) "For hver som liker, avslører jeg en ting om meg selv.." Ooops, leste litt feil. Trodde dette var en irriterende statuser på face-tråd. Endret 6. mars 2013 av Snerk
missdior Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 " Kjedelig å starte dagen kl halv 5. Bare fpr å sitte på porselenskåla i 2 tima. Diare " Det er oppdateringen sin, det! 2
Gjest Tekola Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Tråder om oversharing og irriterende statuser på Facebook
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Hele januar var fylt med "Nå har omgangssyka kommet i hus" og "Nå var det vår tur til å bli spysyke". Heh, jeg synes faktisk den er litt praktisk jeg. Gjør meg mer obs på smittevern, og om det er stor sjanse for om det dukker opp ekstravakter i nær fremtid.
Charmander Skrevet 17. februar 2013 #14 Skrevet 17. februar 2013 Deler ikke detaljer om sykdom, rent generelt. Hadde dog et lite "komisk" uhell i julen, hvor jeg endte opp på sykehuset med indre blødninger og noe annet småtteri. Skrev kort på face at jeg lå på sykehuset og at alt var bra. Det var egentlig også litt fordi jeg ikke kunne svare på telefon/meldinger når jeg lå på overvåkningen. Bare la være å dele detaljer, det egner seg ikke på facern. Samme gjelder om du har flis i fingern, feber eller noe alle har av og til så la være å skriv noe om det imo. Utenom det så er det ikke så mange statusoppdateringer om livet mitt, kanskje noen sitater eller motivasjons quotes av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå