Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lite peiling på bredbånd; hvem som tilbyr dette, hva slags hastighet som er nødvendig, hva jeg må regne med å betale i mnd etc. Kan noen hjelpe meg så jeg blir litt klokere på dette?

Jeg bruker internett mange timer hver dag. stort sett til surfing på forskjellige nettsider (KG, blogger, google, nyhetssider), jeg ser litt på nett-tv (kanskje en-to timer i uka). Jeg liker at nettet er kjapt, det bør ikke ta årevis å laste ned en nettside. Det er bare en maskin som skal bruke nettverket.

Hvordan skal jeg gå frem for å finne ut hva jeg trenger? Jeg ønsker å undersøke litt angående priser etc., men vet ikke hvor jeg skal starte. Er det noen som kan hjelpe meg?

Anonym poster: be1305bf6cb66e6b06b4e7fd7da7bf54

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan jo ta en titt her, alle er samlet. Legger du inn mobilnummeret får du opp de som kan levere der du bor. Forutsatt at mobilnummeret er registrert på adressen du bor, selvsagt, ellers funker det med adresse også. :)

http://www.bredbandsguiden.no/

Endret av Zzyzx
Skrevet

Du kan jo ta en titt her, alle er samlet. Legger du inn mobilnummeret får du opp de som kan levere der du bor. Forutsatt at mobilnummeret er registrert på adressen du bor, selvsagt, ellers funker det med adresse også. :)

http://www.bredbandsguiden.no/

Takk for tips, men jeg vet jo likevel ikke hva slags type bredbånd jeg trenger?

Anonym poster: be1305bf6cb66e6b06b4e7fd7da7bf54

Skrevet

Nei, men du må først se hva som er tilgjengelig der du bor. Årevis for å laste ned en nettside er det veldig lenge siden noen måtte vente, så det trenger du ikke bekymre deg for med mindre du velger Ice eller annet mobilt bredbånd.

Jeg ville valgt minst 5/1 Mbit/s.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...