Gå til innhold

Katten min hater snø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det ikke er snø er hun ute mesteparten av dagen i skogen. På denne årstiden er hun maks ute i en time.

Er det vanlig?

Anonym poster: 62f7e87ce88fff0b1fcfaa3800ebe21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Min pus liker ikke snø på potene.

• Liker 1
Skrevet

Katter er vel forskjellige, noen liker snø og andre ikke. Er jo ikke noe stress om den gjør fra seg ute og kommer rett inn igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Katten min kan fint være lenge ute når det ligger snø på bakken, men begynner det å snø når han er ute får han panikk og løper inn. Pysegutten min :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Hadde det vært så vel, men hun bruker for det meste kattedoen inne nå. :)

Skrevet

Når det snør vil hun ikke ut i det hele tatt. :)

Skrevet

Snø = vann

Vann + katter = kloremerker

Fullstendig normalt at hun hater snø med andre ord...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Min katt er ganske glad i snø. Særlig når det snør, så løper han rundt og fanger snøflakene :fnise: - og han elsker hvis jeg blir med ut og kaster snøballer som han kan løpe etter :rodmer:

Men det er vanlig at katter ikke liker snø ja, selv om det finnes forskjeller der også!

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Skrevet

Pusina mi er ganske kresen på været. Det virker som det er greit med litt snø, så lenge det går an å finne noen bare pletter å leke jeger på. ;) Regn er heller ikke det verste når det er litt temperatur i luften. Kulde derimot avskyr hun, selv om det er oppholdsvær og bart. Når det er skikkelig kaldt, er hun bare ute og tisser et par ganger om dagen. Hun har selvsagt do inne, men foretrekker å gå ut. :)

Skrevet

Pusen min liker ikke snø, og særlig ikke nå på sine eldre dager. I snø og kulde blir han i praksis innekatt og bruker bare sandkasse. Han kan sitte i døråpningen og se ut, men det frister tydeligvis ikke å bli kald og våt på potene. Så lenge det er bart ute, og ikke for kaldt, går han på do ute. I sommerhalvåret kan kassa hans stå urørt i mange uker.

Da katten min var yngre, var han mer ute i snøen, og særlig hvis vi kunne være ute sammen. Han likte å dilte i beina på meg hvis jeg drev med snømåking.

Skrevet

Den ene katten min elsker snø!! Han liker å brøyte seg ned i snøen og frese rundt :laugh::fnise: Han synes også det er morsomt om noen kaster snøballer til han - hopper veldig høyt! Første gangen han så snø, snødde det sånne store snøflak.. Han prøvde å fange alle, men fant til slutt ut at det ikke gikk, så det endte med at han satte seg ned og mjauet irritert på dem :fnise:

Den andre katten hater!!! snø.... Snø på labben = krise!! Og skal han ut går han kun der det er brøytet, eller er store fotspor.

Anonym poster: b6fb9c57370ddb66bc6be5d5a2df2903

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...