AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Hvor mange har hatt sex med flere samtidig? Jeg hadde sex med to jenter en gang, men de turte ikke gjøre noe med hverandre selv om jeg vet at hun ene var veldig hypp på det. De fokuserte på meg begge to. Ei jeg hadde som russekjæreste på videregående fortalte meg nylig at hun og mannen hadde med seg en ekstra fyr en gang. Men jeg får inntrykk av at når folk gjør det med flere så blir det ekstra forsiktig? Hva slags erfaringer har dere gjort dere? Anonym poster: 48af3a275c80a0d8396733e726354e8b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 On 2/16/2013 at 1:41 AM, AnonymBruker said: Hvor mange har hatt sex med flere samtidig? Jeg hadde sex med to jenter en gang, men de turte ikke gjøre noe med hverandre selv om jeg vet at hun ene var veldig hypp på det. De fokuserte på meg begge to. Ei jeg hadde som russekjæreste på videregående fortalte meg nylig at hun og mannen hadde med seg en ekstra fyr en gang. Men jeg får inntrykk av at når folk gjør det med flere så blir det ekstra forsiktig? Hva slags erfaringer har dere gjort dere? Anonym poster: 48af3a275c80a0d8396733e726354e8b Helt ok Anonymkode: c8794...0c3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Vi har jevnlig med annen kvinne. Når vi treffer noen det klaffer med. Forsiktig? Nei det kommer litt an på den ekstra kvinnen egentlig. Hun siste var absolutt ikke forsiktig, men grådig. Hun skal vi treffe igjen. Det jeg styrer unna er kvinner som bare vil prøve å være med et par fordi det virker kult. Jeg foretrekker jenter som der og da får lyst til å være med akkurat oss. Tenner på oss to, og ikke på tanken om trekant. Om noen forstår forskjellen. Anonymkode: ba994...312 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå