Gjest Lilletrille Skrevet 20. mars 2004 #1 Skrevet 20. mars 2004 Heisann! Jeg er på jakt etter korsetetr som kan brukes til andre anledinger enn bare i kosestunder med kjæresten. Det er innmari vanskelig å finne i vanlige butikker har jeg funnet ut. Var i London for en stund tilbake og fant en del der, men vil ha flere og lurer på om det er noen her inne som vet om nettsider hvor man kan bestille korsetter ol. ? Jeg leter også etter undertøy som ikke er helt "vanlig". Er så lei av Helt hvite eller sorte sloggystringtruser. Noen som vet om sider hvor det finnes morsomt undertøy? På forhånd hjertelig takk
Dru Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Korsetter bør generelt sett ikke kjøpes uprøvd. Da er det fryktelig lett å ta feil! Bor du i en større by, eller i nærheten av en, så er det godt mulig å finne korsetter som ikke er til "privat" bruk. Beathe Uhse har slike, samt butikker som retter seg mer mot goth-menneskene og slikt.
Gjest *Lisa* i.i. Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Noen som vet om sider hvor det finnes morsomt undertøy? Litt vanskelig å vite hva du ser etter, men www.figleaves.com har ihvertfall utrolig godt utvalg! Love Kylie for eksempel, Moschino, Virginware, bare for å nevne et par merker. *Lisa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå