AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 aah jeg er så håpløst på slikt. Tidligere har jeg funnet tonen med folk gjennom hobbier/sport etc, og alt har bare vært helt naturlig. Nå er den sjarmerende, kjekk og oppegående gutt som er på samme forelesninger som meg 1 dag i uka. Har snakket litt med han, han har også kjørt meg hjem noen ganger (han tilbyr), og snakket litt om småting som vi begge liker. Nå skal han reise 3 uker på ferie, og jeg synes det er kjiiiipt å ikke få snakke med han på så lenge. For alt jeg vet er han gift med 3 unger, men han har aldri nevnt kjæreste/samboer eller barn, og flere av de på forelesningene har nevnt dette. Jeg har funnet emailen hans på nett, men lurer på om det er litt stalky å sende han en mail? Ser han dessverre ikke igjen før han drar så jeg kan ikke spørre han direkte om jeg kan få nr/annen kontaktinformasjon (ikke har jeg noe unnskyldning heller!) Kjære KG, hjelp meg! Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
lygekryss Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Siden du må ha det inn med teskje; spør han ut neste gang dere møtes. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har aldri spurt noen ut før, det er skummelt! Gi meg tips, hva bør jeg si? Det er ca en måned til jeg ser han neste gang Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
Melkebarten Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 aah jeg er så håpløst på slikt. Tidligere har jeg funnet tonen med folk gjennom hobbier/sport etc, og alt har bare vært helt naturlig. Nå er den sjarmerende, kjekk og oppegående gutt som er på samme forelesninger som meg 1 dag i uka. DU sier du er på samme forelesninger som han? Samme studium da eller? Hvis så så er det jo bænkers og få skaffe seg mailadressen hans derifra, så tar du det bare som det kommer. Og nei jeg hadde ikke synes at det hadde vært stalker aktig (kanskje litt hvis du er veldig rar) Har snakket litt med han, han har også kjørt meg hjem noen ganger (han tilbyr), og snakket litt om småting som vi begge liker. Dere har jo allerede en greie med at han kjører deg, si at du vil be han ut på kaffe eller noe som tak for hjelpen med og kjøre deg hjem. Nå skal han reise 3 uker på ferie, og jeg synes det er kjiiiipt å ikke få snakke med han på så lenge. For alt jeg vet er han gift med 3 unger, men han har aldri nevnt kjæreste/samboer eller barn, og flere av de på forelesningene har nevnt dette. Nevnt hva da? At han har unger eller hva? Jeg har funnet emailen hans på nett, men lurer på om det er litt stalky å sende han en mail? Ser han dessverre ikke igjen før han drar så jeg kan ikke spørre han direkte om jeg kan få nr/annen kontaktinformasjon (ikke har jeg noe unnskyldning heller!) Se svar nummer 1 Kjære KG, hjelp meg! Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Hvis du virkelig vil finne ut hva han heter, så søker du bare opp reg nummeret på bilen og sender det til ett sted, husker ikke for øyeblikket hva det er men, det er på nettet (DETTE vil være stalker) Anonym poster: 8d1f90b451c52250c96e1ffe08755861
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Nevnt hva da? At han har unger eller hva? TS her, jeg vet ikke om han er singel - så om jeg spør om han vil være med å finne på noe, kan det jo hende at han ser på det som en kompis greie om han allerede har samboer, eller synes det er ekkelt om han er opptatt. Jeg burde jo ha spurt om dette før, han har aldri spurt meg om jeg bor alene eller har barn eller noe, vi har så mye annet å snakke om så det har aldri dukket opp. Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
Melkebarten Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 TS her, jeg vet ikke om han er singel - så om jeg spør om han vil være med å finne på noe, kan det jo hende at han ser på det som en kompis greie om han allerede har samboer, eller synes det er ekkelt om han er opptatt. Jeg burde jo ha spurt om dette før, han har aldri spurt meg om jeg bor alene eller har barn eller noe, vi har så mye annet å snakke om så det har aldri dukket opp. Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5 Har dere det samme studiet da? Fordi hvis dere har så er det jo bare og ta det derifra.....
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Det er ikke samme studie, men han har noen fag som begge studiene har (derfor kun forelesninger sammen en dag i uka). Kanskje litt kleint å spørre om emailen hans på skolen? Har email til alle på mitt studie, men han står ikke der Tror jeg har riktig email da, men vet ikke om den er i bruk. Hva bør jeg uansett skrive? Kan jo vente til jeg har en haug med notater fra forelesning og sende til han..meeen det er jo litt.. suspekt det også. Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
Melkebarten Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Det er ikke samme studie, men han har noen fag som begge studiene har (derfor kun forelesninger sammen en dag i uka). Kanskje litt kleint å spørre om emailen hans på skolen? Har email til alle på mitt studie, men han står ikke der Hva vet du om han da ? Kan du ikke prøve og prate litt mer med han da ? Fiske litt? Tror jeg har riktig email da, men vet ikke om den er i bruk. Hva bør jeg uansett skrive? Kan jo vente til jeg har en haug med notater fra forelesning og sende til han..meeen det er jo litt.. suspekt det også. IDE: hvis dere har samme fag, spør om han har lyst til og være med i en kollokvie gruppe eller noe, selv om det virker litt suspekt det og, så kan du komme unna med det. Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Han liker mye av det samme som meg, turer/trening, ønsker ca samme framtidig arbeidsplass (vil ikke si hva da jeg ikke vil bli gjenkjent om han faktisk leser kg!), vi har også en hobby/interesse til felles vi snakker mye om (og han har fått en ny "dings" jeg faktisk har lyst til å se, og kommer til å spørre han om det når han er tilbake fra ferie), skal gjerne fiske masse men det er jo så lenge til jeg får snakket med han om jeg ikke får kontakt på mail eller skype =/ Vi har samme fag men det er ikke et fag man egentlig lager en gruppe for, litt vanskelig å forklare, det meste foregår ut i praksis så det er ikke så mye pugging av teori hjemme, ellers en veldig god ide! Aaah jeg hater å ikke vite om noen er intr. eller om det er noe vits i å prøve (i tilfelle han ikke er singel mener jeg), sutre sutre Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
Melkebarten Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Men du vet hva han heter? Isåfall kan du jo bare søke han opp på facebook samt legge inn hvor han studerer så er det en rimelig bra sjanse for at du finner han. Høres jo ut som om dere har fått en bra forbindelse dere imellom da, det du nå må gjøre er og vinkle det inn på det du vil.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Men hva om jeg finner han, hva bør jeg skrive/si? :O (jeg vet hva han heter, men er usikker på om emailen jeg fant er i bruk) Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
Melkebarten Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Hmmmm, hvis du virkelig vil ta det museskritt, så passer det jo bra og se på ''tingen'' hans som han skulle vise vise deg når han kom hjem fra ferie, på den måten for du jo bekreftet eller avkreftet om han har en dame eller ei. Hvis du synes at det er og gå for sakte frem så er det jo bare og spørre om han har lyst til og finne på noe en dag
meca Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Er det et alternativ å foreslå at han kan få notatene dine fra forelesningene som har vært mens han har vært på ferie? Eller enda bedre; kanskje treffes for å oppdatere han på hva som har skjedd på forelesningene? Hihi, høres jo kanskje litt geeky ut å faktisk tilby det, men hva gjør man ikke for å få litt tid med han?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Hei:) Ts her, hodet mitt sier at det er beste å vente til han kommer tilbake på skolen, så spørre om å få se på "tingen" hans og tilby notater etc. Men hjertet sier at jeg vil prate med han hver dag, og at det er helt umulig å vente Det lønner seg nok å bli godt kjent, fiske litt som nevnt over og finne ut om han er interessert før jeg spør han ut, da unngår jeg kanskje å bli såret også? Huff ikke lett dette, og så føler jeg meg teit som er så betatt av en jeg nesten ikke kjenner en gang Anonym poster: 7d77e6287589d75de3a67552f28ad4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå